REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Wroclavia zyska sklep z nowym konceptem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 kwi 2016 15:24
Galeria Wroclavia zyska sklep z nowym konceptem
Nowy koncept Carrefour we Wroclavii, fot. biuro prasowe Carrefour Polska
Galeria Wroclavia zyska sklep z nowym konceptem
Galeria Wroclavia zyska sklep z nowym konceptem

Na powierzchni sprzedaży około 1,5 tys. mkw., sieć Carrefour zaprezentuje wrocławskim klientom szereg najnowocześniejszych w Polsce rozwiązań. Nowy koncept tej sieci pojawi się w powstającej Wroclavii.

REKLAMA

Carrefour podpisał umowę najmu sklepu w nowo powstającym Centrum Handlowym Wroclavia. 

Umowa najmu została podpisana przez Carrefour Polska i firmę Unibail-Rodamco. Zgodnie z jej założeniami nowoczesny supermarket sieci Carrefour zostanie zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie około 1,5 tys. mkw., a całkowita powierzchnia najmu - ponad 2 tys. mkw. Otwarcie centrum handlowego i nowego sklepu z logiem Market, planowane jest na IV kwartał 2017 roku.

Supermarket Carrefour będzie jednym z najnowocześniejszych konceptów sklepów Carrefour w Polsce, łączącym międzynarodowe doświadczenie sieci, z oczekiwaniami mieszkańców Wrocławia. Nowe rozwiązania dotyczyły będą zarówno oferty handlowej, jak również wygody i przyjemności z dokonywanych zakupów, digitalizacji, usług dodatkowych czy obsługi klienta. Wnętrze i wystawy produktów zyskają nowy design.

W 2016 roku Carrefour zamierza utrzymać założone tempo otwarć nowych placówek. Na przestrzeni 12 miesięcy sieć otworzy w Polsce łącznie 2 nowe hipermarkety, 10 supermarketów oraz ponad 100 sklepów w formacie convenience.

Wroclavia to kompleks handlowo-biurowy, powstający w samym sercu Wrocławia, przy ulicy Suchej. Budynek zostanie zintegrowany z nowoczesnym dworcem autobusowym i usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.

Na powierzchni 71 tys. mkw., na odwiedzających gości czekać będzie ponad 200 sklepów, a wśród nich popularne, krajowe i międzynarodowe marki. Ponadto, Wroclavia ofertować będzie 20 różnorodnych restauracji oraz dwudziestosalowe kino.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.