REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galerie handlowe stawiają na innowacje

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 lis 2015 13:28
Galerie handlowe stawiają na innowacje
fot. Fotolia

Jak wnętrze sklepu oddziałuje na klientów? Co sprawia, że wybierają oni ten, a nie inny salon? Szacuje się, że 70 proc. decyzji konsumenckich podejmowanych jest w miejscu sprzedaży. Stąd dużą wagę przywiązuje się do sklepowych wystaw.

REKLAMA

Zadaniem sklepowych wystaw jest zwrócenie uwagi potencjalnego klienta i zachęcenie go do wejścia do środka sklepu. Specjaliści od sprzedaży doceniają innowacje, które skutecznie przekonają nabywców do produktów marki. Efektywnie wykorzystują marketing w postaci wystroju wnętrz czy marketing sensoryczny. Wiele salonów zaczyna dostrzegać siłę oddziaływania na zmysły. Dużą rolę odgrywa kolor oraz gra świateł. Aż 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji – przekonują psychologowie biznesu. Dlatego, aby zachęcić klienta do odwiedzania sklepu i dokonania zakupów, wykorzystuje się przede wszystkim ludzki wzrok, zmysł powonienia oraz słuch.

- Aranżując wnętrza stawiamy na kolor, światło, a nawet muzykę. Dbamy o aromamarketing centrum. Galeria to miejsce, które idzie z duchem czasu i docenia innowacyjne rozwiązania. Już wkrótce swoje wnętrze zmieni restauracja KFC, a relokację i odnowienie planuje Sphinx. Salon Femestage by Eva Minge, przyciąganie nie tylko atrakcyjną ofertą, ale również innowacyjnym wnętrzem. Eleganckie kolekcje od znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody z pewnością przypadną do gustu wielu klientom – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

W Centrum na redesign swoich wnętrz zdecydowały się już marki takie jak Kastor, Olsen, T-Mobile, Duka i Fotojoker. W planach jest otwarcie m.in. Cocodrillo, który oferuje markową odzież dla dzieci.

W Galerii powstały już nowe koncepty m.in. Skład Kawy, który oddziałuje na zmysły nie tylko doborem kolorystyki, ale także zapachem. Brązowy wystrój wnętrza nawiązuje do koloru ziaren kawy, które przechowywane są w szklanych pojemnikach, zachowując intensywny zapach.

Do działania pobudza również marka Freez Me. Oryginalny design wraz z odpowiednio dozowanym zapachem oraz audiomarketingiem pozytywnie wpływa na zadowolenie klientów ze świadczonych usług. Odwiedzający, którzy mają „nosa do zakupów” z pewnością docenią innowacyjne rozwiązania w Galerii Łódzkiej.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY