REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Gdy obiekt mixed-use połączy się z centrum outletowym

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 wrz 2018 13:16
Gdy obiekt mixed-use połączy się z centrum outletowym
fot. mat. pras.

KG Group tworzy koncepcję handlową, w której duże znaczenie ma pojęcie wydajności. Deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty, dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use wraz z centrum outletowym.

REKLAMA

Centrum Cracovia Outlet jest koncepcyjnie i architektonicznie tworzone od podstaw. Jego położenie na terenie parku handlowego, przestrzenie zewnętrzne i wewnętrzne, oferta wynajmu powierzchni, a także teren własnej infrastruktury komunikacyjnej wewnątrz kompleksu handlowego są odzwierciedleniem współczesnych trendów.

- Zdarza się, że centra handlowe adaptują starsze budynki do potrzeb handlu, jednak stwarza to ograniczenia, które zwykle ujawniają się w trakcie funkcjonowania obiektu. Dlatego w centrum Cracovia Outlet rozwijamy koncepcję od podstaw, według aktualnych standardów, na bazie rozwiązań dopasowanych do rynku, a nie odwrotnie. Chcemy, by proces realizacji zakupów był możliwie wolny od ograniczeń i skupiony na uzyskaniu najbardziej satysfakcjonującego efektu – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Na rozległym terenie jednej z ostatnich wielkopowierzchniowych działek handlowych w Krakowie deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty. Dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use (60 tys. mkw.). Zgodnie z tą koncepcją centrum Cracovia Outlet (21 tys. mkw.) będzie korzystać z efektu synergii, uzyskiwanego przez połączenie parku handlowego Atut, największego w Krakowie centrum wyposażenia wnętrz, salonu meblowego i centrum wyprzedażowego. Dzięki temu w jednym miejscu można będzie zrobić zakupy z wielu różnych kategorii. Ponadto kompleks handlowy znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków.

- Obecność dodatkowej oferty pozaoutletowej wpływa na wyższą częstotliwość odwiedzin w porównaniu do centrów outletowych, które nie dają takiej możliwości. Przyjęty miks to sprawdzona formuła rynkowa, która pozwala uzyskać efekt synergii handlowej i lepiej spenetrować lokalny rynek potrzeb, zwiększając częstotliwość zakupów i ich komplementarność. Dla firmy Intersport to konkurencyjna oferta, dlatego zdecydowaliśmy się na swój sklep typu outlet w tej lokalizacji – mówi Piotr Mierzwa, Dyrektor ds. Rozwoju Intersport Polska S.A. – Dodatkowo w dzisiejszych czasach, za sprawą zakazu handlu w wybrane niedziele, zmienia się styl planowania i robienia zakupów, ponieważ siłą rzeczy skraca się czas na ich realizację. Połączenie centrum typu outlet z parkiem handlowym pozwala na efektywniejsze dokonywanie zakupów, bo w jednym kompleksie handlowym oferowane są konsumentom szersze możliwości – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.