REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Geometria nie tylko w kolekcji, ale i w aranżacji pop-up store

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 wrz 2015 13:19
Geometria nie tylko w kolekcji, ale i w aranżacji pop-up store
Pop-up store DZKY. by maciek sieradzky w Manufakturze
Geometria nie tylko w kolekcji, ale i w aranżacji pop-up store
Geometria nie tylko w kolekcji, ale i w aranżacji pop-up store
Geometria nie tylko w kolekcji, ale i w aranżacji pop-up store

Maciek Sieradzky, finalista programu „Project Runway” w pierwszej połowie września otworzył w Manufakturze swój pop-up shop, czyli znikający butik.

REKLAMA

Swoją markę stworzył w 2013 i w tym samym roku zaprezentował premierową kolekcję podczas konkursu Złota Nitka. Ale to udział w programie „Project Runway” przyniósł mu wielką sławę. Maciek Sieradzky był najbardziej charakterystycznym uczestnikiem pierwszej edycji show dla młodych projektantów nadawanego przez TVN. Choć programu nie wygrał i tak wszyscy zapamiętali tego skromnego chłopaka z głową pełną niebanalnych pomysłów. Po programie jego kariera nabrała tempa: najpierw otworzył pop-up store w prestiżowej lokalizacji w stolicy, a raptem kilka miesięcy później powstał stały butik przy Mokotowskiej w Warszawie. Ubiera wielkie gwiazdy, w jego kreacjach pojawiły się m.in. Anja Rubik, Edyta Górniak, Agnieszka Szulim i Paulina Sykut.

Teraz również goście Manufaktury mogą kupić ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Maćka. Tuż obok salonu United Colors Of Benetton otworzył się pop-up store projektanta, czyli znikający butik. Ideą takich sklepów jest ich tymczasowy charakter – w wybranym miejscu działają tylko przez kilka tygodni, by później przenieść się gdzieś indziej. Być może pop-up Maćka zagości w Manufakturze nieco dłużej…

Artysta przyznaje, że gdy tylko pojawił się pomysł, by otworzyć znikający butik w Łodzi, nawet przez chwilę nie miał wątpliwości, że powstanie on w Manufakturze. – Jestem łodzianinem, a Manufaktura to najlepsze, najbardziej prestiżowe miejsce w mieście, kojarzące się z modą. Mam zresztą do niej spory sentyment, bo pracowałem tu jeszcze w czasach studenckich jako kelner – wspomina Maciek Sieradzky.

Co można kupić w pierwszym w Łodzi butiku projektanta? M.in. t-shirty, bluzy, spódnice i akcesoria, na czele z kultowymi, przeskalowanymi torbami i plecakami ze streetwear’owej linii „DZKY. by maciek sieradzky”. Dostępne będą tu również pojedyncze sztuki z linii premium, czyli „MACIEK SIERADZKY.”, którą projektant otworzył w lutym 2015 roku. Kolekcja charakteryzuje się połączeniem surowości naturalnych skór z ciężkimi tkaninami technicznymi. W subtelny sposób łączy ze sobą skrajności oscylujące pomiędzy ostrą, silną estetyką, podkreślając jednocześnie kobiecą delikatność i stawiając ją w przeciwwadze dla mocnych projektów.

Choć Maciek Sieradzky jest młodym projektantem, już wytworzył niepowtarzalny styl, po którym modowi eksperci natychmiast rozpoznają jego projekty. Do najbardziej charakterystycznych rozwiązań, stosowanych przez łódzkiego artystę, możemy zaliczyć misterne plecionki, nacięcia, umiłowanie dla geometrii, grę światłocieniem i efekty 3D. Lubi też ciężkie, techniczne tkaniny i ekoskórę, choć nie stroni również od wygodnej bawełny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.