REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Hotel, w którym goście poczują się dobrze

  • Autor: propertydesign.pl
  • 21 mar 2014 15:16
Hotel, w którym goście poczują się dobrze
fot. The Westin Hotel Warsaw

Inwestorzy i projektanci wnętrz coraz częściej myślą o komforcie obecnych i przyszłych gości. W ten trend wpisuje się The Westin Warsaw, który stawia na dobre samopoczucie swoich gości. Specjalnie dla marki zostało zaprojektowane łóżko Westin Heavenly Bed, wyjątkowy zapach i nowe eko menu.

REKLAMA

Sieci hotelowe coraz częściej stawiają na komfort, wygodę i zadowolenie swoich gości. Widoczne jest to w zmianach, które wprowadzają w aranżacji przestrzeni, czy nawet w nowych propozycjach menu restauracyjnego. The Westin Hotel Warsaw z myślą o gościach wdrożył innowacyjny plan dbania o ich dobre samopoczucie.


Stawiając na dobry sen swoich gości zaprojektowano dla sieci Westin nietuzinkowe Westin Heavenly Bed - Niebiańskie Łoże. W hotelu zaaranżowano nowoczesny WestinWorkout oferujący prywatną, kameralną atmosferę zarówno na relaks, jak i aktywny wypoczynek. Jest dostosowany do potrzeb gości. Wyposażony w wysokiej klasy sprzęt Techno gym, jest dostępny 24 godziny na dobę. Charakterystyczne dla aranżacji wnętrz jest to, że postawiono na minimalizm i prostotę, tak aby nic nie rozpraszało gości w ćwiczeniach.


The Westin Hotel Warsaw zaaranżował dla gości indywidualne usługi spa w zaciszu pokoju. Zgodnie z obecnie panującym trendem, hotel również wprowadził specjalne eko menu w swojej restauracji - wszystko ma na celu dbanie o komfort i dobre samopoczucie gości.


Charakterystycznym wyróżnikiem sieci Westin jest specjalnie dedykowany dla niej delikatny zapach białej herbaty. Co wpisuje się w dynamicznie rozwiający się trend marketingu sensorycznego. Kompozycje z kojących zmysły roślin poczujemy zarówno w The Westin Hotel w Monachium, jak i w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY