REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Hotele szykują się na nową grupę klientów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 lip 2015 14:32
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotel Aloft, firma Starwood
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów
Hotele szykują się na nową grupę klientów

Millenialsi, czyli osoby urodzone na przełomie lat 80. i 90., stają się coraz bardziej liczącą się grupą społeczną. Sprostanie ich wymaganiom to poważne wyzwanie nie tylko dla pracodawców, ale również architektów, hotelarzy czy właścicieli sieci sklepów.

REKLAMA

Nowe pokolenie już niedługo stanie się kluczową klientelą hoteli. Firmy są tego świadome, dlatego podejmują coraz to nowe wyzwania. Czym wyróżniają się millenialsi? Kreatywnością i chęcią poznawania czegoś nowego. Według wyliczeń, w ciągu najbliższego roku na całym świecie 4,1 bln dolarów wydadzą. Duża część tej kwoty zostanie wydana na podróże. To fakty, które już dziś muszą wpłynąć na projektantów hoteli.

Firma Hilton podjęła wyzwanie tworząc markę Canopy. Marka została wprowadzona na rynek w październiku 2014 roku. Tworząc Canopy firma skupiła się na zrozumieniu potrzeb gości na każdym etapie ich pobytu. W rezultacie powstał brand, która tworzy nową jakość w kategorii lifestyle, przybliżając podróżnym lokalny klimat i niezwykłe doznania. To zdystansowanie się od wizerunku hoteli korporacyjnych, takich samych w każdym miejscu na świecie.

Każdy z obiektów ma być nie tylko komfortowy, oferujący intrygującą architekturę, nowe rozwiązania technologiczne czy najwyższy poziom oferty. Mają się wyróżniać stylem upodabniającym je do najbliższego otoczenia. Cel firmy: stworzenie hotelu z sąsiedztwa. Sprzęt od lokalnych producentów, żywność od lokalnych przetwórców, a także oryginalny pomysł na zagospodarowanie przestrzeni.

Sieć Starwood prezentuje markę Aloft Hotels. Sam pobyt w hotelu ma być dla millenialsów wspomnieniem, które przetrwa. Oczywiście charakterystyczny design jest tu koniecznością. Firma chce wyróżnić się jednak barem W XYZ. Placówka pojawi się we wszystkich hotelach marki. To tam toczyć się będzie życie całego obiektu. Klienci nie tylko zyskają możliwość do spotkań, ale również relaksu, wypoczynku czy nawiązywania nowych relacji. 

Starwood w ten sposób wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom społecznym. Specjalne imprezy nazywane "społecznymi wtorkami" mają dać szansę na poznanie zupełnie nowych osób czy pomysłów. Doświadczenie - to hasło, pod którym kryć się będą hotele Aloft.

Hotel Wythe w USA jest z kolei zupełnie innym podejściem do sprawy. Obiekt nie posiada bowiem oferty room service. Porażka? Zdaniem właścicieli firmy nie. Obiekt jako część lokalnej społeczności ma skłaniać klientów do poznawania nowych miejsc. Brak możliwości dostarczenia jedzenia do pokoju ma skłaniać millenialsów do wyjścia "na zewnątrz". 

W ten sposób Wythe spełnia drugie kryterium, którym kieruje się pokolenie millenialsów. To dążenie do jak najniższych kosztów podróży.  Mimo to obiekt oferuje charakterystyczny wystrój pokoi, przypominający ulice Brooklynu. 

To tylko trzy przykłady firm, które stawiają na młode pokolenia. Jaka będzie odpowiedź polskich sieci?



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY