REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 lis 2014 14:14
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium, projekt ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting
Imaginarium - dziecięcy świat według projektu ARS Retail+Shopfitting

W warszawskim centrum handlowym Arkadia pojawił się nowy koncept shop - Imaginarium. To znana na świecie hiszpańska marka produkująca zabawki edukacyjne. Projekt i aranżację butiku wykonała firma ARS Retail+Shopfitting (ARS).

REKLAMA

– To jak wyglądają sklepy Imaginarium stanowi ważny element budowania wizerunku hiszpańskiej marki. Koncepcja aranżacji nie przechodziła żadnych gruntownych zmian od ponad dekady, co oznacza, że zarówno mali jak i duzi klienci dobrze czują się w sklepach z logo Imaginarium. Ich znakiem firmowym jest portal wejściowy, z osobnym wejściem dla dzieci i dla dorosłych – podkreśla Piotr Sowala, architekt ARS.

Poza architektonicznym wyróżnikiem w postaci docinanej do odpowiednich kształtów szklanej witryny, innym oryginalnym rozwiązaniem w sklepach Imaginarium są pomalowane zmywalną farbą przestrzenie nad meblami. Pracownicy sklepów piszą na nich kredą o różnych promocjach i ofertach specjalnych.

- Zabawki Imaginarium mają nie tylko dawać dzieciom radość. Mają też rozbudzać pasje i edukować. W naszych sklepach nawet dorośli mają po kilka lat - mówi Agnieszka Tomasiak, współwłaścicielka Imaginarium

Projekt koncepcyjny został wykonywany przez inwestora. ARS adaptowało go do warunków technicznych w Polsce oraz uszczegółowiało na potrzeby projektu będącego podstawą do prac adaptacyjnych w galerii. Cała powierzchnia Imaginarium w Arkadii to 174 mkw., z czego 150 mkw. zajmuje sklep, resztę magazyn.

Obecnie zabawki Imaginarium dostępne są w ponad 400 sklepach w 26 krajach. Aranżację sklepu w Arkadii wykonała firma ARS Retail+Shopfitting.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY