REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lis 2014 09:40
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
nowy koncept mBank, ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

Nowoczesny minioddział mBank pojawił się w łódzkiej Manufakturze. Koncept placówki, odbiegający od standardowych formatów bankowych, charakteryzuje lekkość, butikowość i interaktywność. Kolejne oddziały w ciągu najbliższych tygodni wystartują w Szczecinie i w Gdyni. Za projekt i wykonanie pierwszej z nich odpowiada zespół ARS Retail+Shopfitting, kierowany przez architekta, Katarzynę Domosławską.

REKLAMA

Nowa placówka mBanku została zlokalizowana w nietypowym, z punktu widzenia tradycyjnej bankowości w centrach handlowych, miejscu, w tzw. strefie fashion, pośród sklepów z markową odzieżą. Wnętrze oddziału utrzymane jest w białej kolorystyce przełamanej kolorowymi, charakterystycznymi dla mBanku akcentami. W placówce wykorzystano nowoczesne urządzenia – tablety i duże ekrany dotykowe – służące do przeglądania ofert i korzystania z systemu transakcyjnego. Użytkownicy placówki mogą skorzystać z trzech 50-kilkucalowych ekranów dotykowych, wyposażonych w czujniki rozpoznające płeć osoby. Rozwiązanie to pomaga spersonalizować wyświetlane informacje. Klienci nowej placówki skorzystają również z bezpłatnej sieci wifi oraz zamaskowanych w trawie końcówek ładowarek do smartfonów i tabletów. W te ostatnie urządzenia stanowią także wyposażenie oddziału. Klienci mogą za ich pośrednictwem m.in. zalogować się do serwisu transakcyjnego banku i samodzielnie dokonać różnych operacji.

W pobliżu wejścia do placówki umieszczono interaktywny ekran wyposażony w technologię kinect, która pozwala na wyświetlanie odpowiednich treści osobom przechodzącym obok ekranu (np. informacji o mOkazjach, czyli zniżkach na różnego rodzaju produkty i usługi. Aby z nich skorzystać klient nie musi mieć żadnych kuponów, ani przypominać o nich przy kasie, po wybraniu interesującej klienta oferty, naliczane są automatycznie podczas płatności kartą. Co więcej okazje „łączą się”
z innymi promocjami w sklepach). Ekran reaguje też na ruch osób. Jeśli osoba przemieszcza się
w lewą stronę, wyświetlana treść podąża za nią, i także przesuwa się w lewą stronę.

Stoiska obsługi klientów zlokalizowane są w drugiej części placówki, dając przestrzeń klientom do samodzielnego i swobodnego skorzystania z udogodnień technologicznych, którymi naszpikowana jest placówka. Można będzie w nich załatwić wszystkie typowe dla standardowych placówek sprawy, np. otworzyć rachunek, zawnioskować o kartę płatniczą albo złożyć wniosek o kredyt.

O innowacyjności nowej placówki mBanku świadczy także możliwość połączenia wideo z pracownikiem innego oddziału mBanku w Polsce. Dla komfortu klientów stworzono specjalną salkę, w której odbywać się będą wideokonferencje i indywidualne rozmowy.

W placówce zaaranżowana została także specjalna strefa dla dzieci, w której najmłodsi klienci będą mogli rozwiązać quiz ze znajomości walut, pobawić się minibankomatem albo po prostu kolorować obrazki.

– Od wielu lat mBank pokazuje nam, czym jest nowoczesna bankowość. Teraz, za sprawą zupełnie nowego konceptu placówki, klienci dowiedzą się, jak wygląda bankowa rzeczywistość w butikowym, mobilnym i interaktywnym wydaniu. Zaangażowanie w projekt, który de facto na nowo definiuje standardy bankowości, to dla nas duże wyróżnienie – Łukasz Derlacki, CEO ARS Retail+Shopfitting.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY