REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 kwi 2015 12:25
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Otwarto Smart Store Orange na ul. Pańskiej w Warszawie
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange
Interaktywny, intuicyjny i designerski Smart Store Orange

Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie został otwarty. Nowoczesne wnętrza zostały zaprojektowane przez francuskich projektantów z agencji Lonsdale Branding & Design.

REKLAMA

- Naszą ambicją jest, aby codzienne doświadczenia klientów z Orange były postrzegane jako przyjazne i pozbawione wysiłku. Aby odróżniały nas pozytywnie od innych na rynku. Smart Store to nie tylko ładne, nowoczesne wnętrze, ale przede wszystkim nowe, cyfrowe doświadczenia, możliwość wypróbowania wszystkich rozwiązań, które klientowi towarzyszą w codziennych, ważnych dla niego sytuacjach – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. - Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście, najlepsze standardy obsługi. Klienci odczują, że szanujemy ich czas, a załoga, z pomocą zastosowanych tu nowoczesnych rozwiązań, sprawi, że wizyta w salonie będzie wykorzystana najbardziej efektywnie, jak to możliwe – dodał.

Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji, gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami - sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.).
Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.

Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em.

Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.
Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.