REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Intrygujące i nowoczesne wnętrze - tak wygląda Atrium Promenada w Warszawie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 paź 2016 14:02
Intrygujące i nowoczesne wnętrze - tak wygląda Atrium Promenada w Warszawie
Atrium Promenada fot. materiały prasowe
Intrygujące i nowoczesne wnętrze - tak wygląda Atrium Promenada w Warszawie
Intrygujące i nowoczesne wnętrze - tak wygląda Atrium Promenada w Warszawie
Intrygujące i nowoczesne wnętrze - tak wygląda Atrium Promenada w Warszawie

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada zmieniło się, dzięki współpracy z jednym z najlepszych na świecie zespołów architektonicznych SUD Architectes. Powstał obiekt, który ma nie tylko zachwycać wyglądem, ale również przewyższać funkcjonalnością wpisując się w oczekiwania klientów i najemców, tworząc przyjazną, inspirującą atmosferę.

REKLAMA

Atrium Poland Real Estate Management, które od 2015 roku prowadzi modernizację  i rozbudowę swojego flagowego obiektu – Atrium Promenada – ogłosił otwarcie drugiej części rozbudowy centrum. Odmienione centrum nie tylko umocni swoją aktualną, dominującą pozycję na rynku, ale docelowo stanie się handlową wizytówką prawobrzeżnej Warszawy i bijącym sercem dzielnicy, odzwierciedlając koncepcję nowoczesnego centrum handlowego: „the place to be – miejsce w którym warto być” w tym regionie.

Wizytówką nowej części Atrium Promenada jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz intrygujący i nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Światowej klasy projekt i wykonanie widoczne są w każdym detalu, podkreślając unikalny charakter dotychczasowego obiektu i w spójny sposób łącząc go z otwartą w marcu tego roku częścią centrum. Wysokie witryny sklepowe oraz spiralne lustrzane lampy nadają wnętrzu centrum niezwykły charakter. Subtelności dodają ozdobione delikatnym ornamentem balustrady. Dzięki wykorzystaniu dużej liczby przeszkleń dachowych i jasnych kolorów materiałów wykończeniowych wnętrze stało się bardziej przestronne oraz doskonale doświetlone naturalnym światłem.

We współpracy z jednym z najlepszych na świecie zespołów architektonicznych SUD Architectes powstaje obiekt, który ma nie tylko zachwycać wyglądem, ale również przewyższać funkcjonalnością wpisując się w oczekiwania klientów i najemców, tworząc przyjazną, inspirującą atmosferę.

W atrakcyjnych wnętrzach Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe i kosmetyczne, a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który zaoferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.

– Jako aktywny właściciel, zarządca i deweloper, nieustannie monitorujemy rynek i dynamicznie zmieniające się potrzeby zarówno klientów, jak i najemców. Stale rozbudowujemy i modernizujemy nasze obiekty z myślą o przyszłych klientach, dzięki czemu już obecnie podnosimy wartość aktywów z naszego portfolio. Naszym celem jest budowanie z myślą o kolejnych generacjach, a przede wszystkim tworzenie wyjątkowych lifestylowych miejsc dających prawdziwe poczucie wspólnoty. Promenada jest przykładem projektu, który doskonale odzwierciedla naszą strategię. Ma nie tylko ogromny potencjał wzrostu, ale także znajduje się w sercu dynamicznie rozwijającej się dzielnicy, w której tworzymy centrum dla społeczności lokalnej – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu Atrium Poland Real Estate Management.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY