REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak dziś projektuje się sklepy? O tym na 4 Design Days

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 lut 2016 12:34
Jak dziś projektuje się sklepy? O tym na 4 Design Days
fot. Fotolia

Czym inspirują się designerzy salonów sprzedaży? Jak zaprojektować wnętrza, do którego z chęcią przyjdą klienci? O tym dyskutować będą m.in. architekci i designerzy w trakcie 4 Design Days, zaplanowanego w dniach 11-14 lutego br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

REKLAMA

4 Design Days to największe w tej części Europy wydarzenie dotyczące nieruchomości, architektury, wnętrz i wzornictwa. Podczas czterech dni – dwóch dla profesjonalistów i dwóch dla publiczności oraz kilkudziesięciu sesji dyskusyjnych ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe oraz deweloperzy będą dyskutować o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.

Wiele uwagi podczas 4DD poświęcimy projektowaniu obiektów komercyjnych. Jak dziś projektuje się salony sprzedaży? Jakie znaczenie w sprzedaży odgrywa oświetlenie, meble i odpowiednia ekspozycja towarów? Między innymi o tym opowie Nadeem Malik, Design Project Manager w Grupie Michael Kors. Jego specjalnością jest projektowanie salonów sprzedaży – pracował m.in. przy opracowywaniu koncepcji i designu dla takich marek jak Marc Jacobs, Vera Wang, Mackenzie-Childs i Michael Kors.

W sesji „Salon sprzedaży. Less is more – jasny, przestronny, ergonomiczny i elegancki, czyli jak dziś projektuje się sklepy” weźmie udział również m.in. Marek Witaszewski, architekt i partner w Otomi Store Design Lab, Marek Arciszewski, lider zespołu MAAI i Adam Jankowski, współwłaściciel i dyrektor Filii w Katowicach, Barwa System.

Debata odbędzie się 12 lutego o godzinie 9.30 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach w ramach 4 Design Days.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.