REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak połączyć reklamę zewnętrzną ze smart city?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 04 gru 2018 13:44
Jak połączyć reklamę zewnętrzną ze smart city?
fot. Maciej Kruger
Jak połączyć reklamę zewnętrzną ze smart city?
Jak połączyć reklamę zewnętrzną ze smart city?

Junior to nowa generacja nośników digital out-of-home (DOOH). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD, umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu). Wyposażony jest w: dwa porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, w darmowe miejskie Wi-Fi, w przycisk „Mapa” ułatwiający poruszenie się turystom po okolicy i przycisk „Komunikaty miejskie” z informacjami ważnymi dla mieszkańców Warszawy.

REKLAMA

Takiego nośnika w stolicy jeszcze nie było. Junior łączy funkcje reklamowe z rozwiązaniami smart city, przydatnymi użytkownikom miasta – podkreśla Prezes Zarządu Warexpo Marcin Ochmański. - Junior powstawał z dbałością o wysokiej jakości estetykę w każdym elemencie. Dlatego został zaprojektowany przez nagradzaną pracownię Towarzystwa Projektowego, mapę ułatwiającą nawigację natomiast zaprojektowała Marta Baranowska, młoda, zdolna architektka, absolwentka warszawskiej ASP – zaznacza Ochmański.

O funkcjach Juniora na jego ekranach informować będzie animacja z warszawską Syrenką, za którą odpowiadają grafik ilustrator Wojciech Pawliński i motion designer Maciej Szymczuk.

Zmiany na rynku reklamy zewnętrznej stawiają przed nami wyzwania. Digitalizacja nośników, estetyzacja i dopasowanie ich do krajobrazu miejskiego, dodawanie funkcji użyteczności społecznej – to wszystko trendy, którym nie chcemy się biernie przyglądać, ale je współtworzyć – podkreślił Ochmański.

Junior stanął na jednej z najważniejszych stołecznych ulic – Chmielnej, tuż przy Pasażu Wiecha. W okolicy przechodzącej duże zmiany, w towarzystwie świeżo otwartego pawilonu Zodiak i bezpośrednio przy powstającym pawilonie firmy Grycan. Jest to model testowy. Spółka po sprawdzeniu konstrukcji i elementów składowych sprzętu w różnych w warunkach atmosferycznych zamierza rozpocząć produkcję kolejnych nośników w następnych roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.