REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak pracuje się na warszawskim Mokotowie - zalety i wady

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 lis 2017 10:55
Jak pracuje się na warszawskim Mokotowie - zalety i wady
fot. mat. prasowe

Jak pracuje się w największej biznesowej dzielnicy Warszawy – Mokotowie? Jak pracownicy postrzegają swoje obecne miejsce pracy? Główne zalety pracy to min. bliskość Galerii Mokotów i dobra komunikacja, do wad zaliczają korki uliczne, zbyt małą liczbę miejsc parkingowych i brak terenów zielonych.

REKLAMA

Badanie przeprowadzone w październiku br. przez Kantar TNS Polska na zlecenie Adgar Poland miało na celu uzyskanie odpowiedzi na pytania jak pracuje się w największej biznesowej dzielnicy Warszawy – Mokotowie oraz jak pracownicy postrzegają swoje obecne miejsce pracy.

Zalety i wady Biznesowego Mokotowa

Blisko połowa badanych (46 proc.) jako najważniejszą zaletę pracy tej części miasta wymienia bliskość Galerii Mokotów. Respondenci cenią także bliską odległość od miejsca zamieszkania (37 proc.) oraz dobre skomunikowanie z pozostałymi dzielnicami (34 proc.). Nie bez znaczenia dla pracujących jest fakt, że w tej dzielnicy swoje siedziby mają znaczące firmy (33 proc.) oraz bliskość centrum Warszawy (28 proc.). Wyniki badania potwierdziły także znane od wielu lat najważniejsze wady tego miejsca pracy – korki w godzinach szczytu, niewystarczająca liczba miejsc parkingowych oraz brak zielonych miejsc na mapie tej części miasta.

- Adgar Poland jest właścicielem i jednocześnie zarządcą budynków biurowych zlokalizowanych w tej części Mokotowa i od początku naszej działalności zależy nam na rozwoju tej dzielnicy. Angażujemy się w liczne działania wspierające zarówno biznes naszych klientów jak i poprawę otoczenia, w którym funkcjonują. Wierzymy, że dokładne poznanie potrzeb oraz współpraca zarówno z firmami działającymi na jej terenie jak i urzędem dzielnicy są w stanie sprawić, że Służewiec Przemysłowy będzie lepszym miejscem do życia i pracy - mówi Eyal Litwin, dyrektor generalny Adgar Poland.

Miejsce pracy

Jak pokazały wyniki badania jedna trzecia badanych jest niezadowolona ze swojego miejsca pracy i oczekuje od budynku biurowego większej liczby udogodnień. Dzisiaj tylko 18 proc. ma dostęp do klubu fitness, a 15 proc. do wypożyczalni rowerów. Co dziesiąty ma dostęp do myjni samochodowej, a do żłobka jedynie 4 proc. Zapytani o swoje wymarzone miejsce pracy i o udogodnienia jakie powinny się w nim znajdować, aż 88 proc. chciałoby pracować w budynku, który zapewnia dostęp do:

- W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i w obliczu powstających nowoczesnych modeli pracy, kluczowe jest dostarczanie rozwiązań które pomagają pracownikom na płynne łączenie życia zawodowego i prywatnego. W budynkach Adgar Poland znajdują się wszystkie pożądane przez pracowników udogodnienia, które systematycznie wprowadzamy do naszej oferty od kilkunastu lat. Dzięki długoterminowym relacjom z naszymi klientami oraz obecności firmy Adgar na międzynarodowych rynkach jesteśmy w stanie szybko odpowiadać zarówno na potrzeby naszych najemców jak i trendy na rynkach światowych - dodaje Litwin.

Respondenci zapytani o kreatywne przestrzenie wspierając pracę, aż w 91 proc. przypadkach wskazali, że chcieliby, aby w ich biurowcu było takie miejsce jak Brain Embassy.

Nie tylko praca



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.