REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak projektować sklepy? Po pierwsze budować interakcję klienta z produktem

  • Autor: propertydesign.pl
  • 12 lut 2016 10:55
Jak projektować sklepy? Po pierwsze budować interakcję klienta z produktem
Marek Arciszewski ,lider zespołu w MAAI

Myślę o projektowaniu sklepów, tak jak się myśli o scenografii w teatrze. Tego myślenia mi brakuje w dzisiejszych projektach – mówi Marek Arciszewski ,lider zespołu w MAAI, podczas sesji „Less is more – jasny, przestronny, ergonomiczny i elegancki, czyli jak dziś projektuje się sklepy”.

REKLAMA

Arciszewski porównał sklep do pewnego rodzaju teatru. Widz w teatrze jest tak samo ważny jak klient w sklepie. W projektowaniu sklepów ważne jest to, aby budować interakcję z klientem. – Sklep powinien  być podwaliną dla produktów – podkreśla architekt i dodaje, że główną rolę gra integracja produktu z klientem.

- Czasem brakuje mi w dzisiejszym podejściu do projektowania, że trudno klientowi odnaleźć się pośród zbyt dużej ilości produktów – nadmienił Arciszewski.

Zdaniem architekta obecnie wybieramy i często też kupujemy w sklepach internetowych. – W sklepach mamy dowiedzieć się czegoś więcej. Mamy szansę uzyskać ciekawą interakcję z klientem – zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.