REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak SUD zmienia jedno z najstarszych centrów handlowych

  • Autor: propertydesign.pl
  • 08 mar 2016 12:33
Jak SUD zmienia jedno z najstarszych centrów handlowych
Nowa fasada Atrium Promenada
Jak SUD zmienia jedno z najstarszych centrów handlowych
Jak SUD zmienia jedno z najstarszych centrów handlowych
Jak SUD zmienia jedno z najstarszych centrów handlowych

Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada powiększyło się. Za projekt architektoniczny rozbudowy odpowiada polski oddział francuskiego konsorcjum SUD Architectes. To dopiero początek zmian, jakie zajdą w obiekcie w najbliższym czasie.

REKLAMA

- Promenada jest marką samą w sobie, jednym z pierwszych centrów handlowych w Warszawie. Rozbudowując obiekt, łączymy historię z tym, co współczesne, współpracując z najlepszymi architektami. Wybieramy elementy nowoczesne, a jednocześnie trwałe i funkcjonalne – wyjaśnia Jolanta Wawrzyszuk, COO, Atrium Poland.

Najnowsza część Atrium Promenada została zaprojektowana i wykonana jako kontynuacja istniejącego, głównego pasażu i liczy ok. 6 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym blisko 3,5 tys. mkw. powierzchni najmu.

– Odświeżona, rozbudowana Promenada zyskała atrakcyjną architektoniczne, częściowo przeszkloną elewację. Utrzymanie jej w matowo-złotej barwie oraz unikatowe podświetlenie nadają jej elegancki, wielkomiejski charakter. W nowej części budynku zastosowaliśmy rozwiązania, które już funkcjonują w zachodnich centrach handlowych, m.in. w Londynie czy Paryżu - podkreśla Jolanta Wawrzyszuk.

Najbardziej spektakularnym elementem przebudowy jest nowa fasada centrum. - Jest stylowa, podświetlona – mówi Jocelyn Fillard, Design Director, SUD. - Chcieliśmy się odnieść do długiej tradycji centrum. Pragnęliśmy nawiązać do XIX-wiecznej stylistyki domów towarowych – opowiada.

Zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne witryny sklepu są dwupoziomowe, co pozwoliło podkreślić efekt tzw. „grand magasine”, na którym wzorowane jest centrum. - Dzięki zastosowaniu dużej liczby przeszkleń dachowych i jasnych kolorów materiałów wykończeniowych, wnętrze stało się jeszcze bardziej przestronne oraz doświetlone dużą ilością dziennego, naturalnego światła. Przy współpracy z architektami tworzymy obiekt, który ma być nie tylko funkcjonalny i dobrze służyć klientom oraz najemcom, ale jednocześnie będzie atrakcyjny wizualnie. Architektura Promenady tworzy przyjazne wnętrze i jest dobrze wkomponowana w miejską tkankę, estetyczna i pasująca do najbliższego otoczenia – dodaje Jolanta Wawrzyszuk.

W nowo otwartej części Atrium Promenada działalność rozpoczyna sześciu najemców. Największym z nich jest 3-piętrowy salon marki odzieżowej H&M. Będzie to jeden z największych sklepów tej sieci w Polsce. To, czym będzie wyróżniać się ten lokal to wysoka, przeszklona witryna, która widoczna będzie od strony ulicy Ostrobramskiej. 


W nowej części obiektu na klientów czekają też m.in.: interaktywne punkty informacyjne, specjalne, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowe, eleganckie toalety – przystosowane do potrzeb zarówno dorosłych, dzieci jak i osób niepełnosprawnych.

– To początek zmian, jakie chcemy wprowadzać. Jesienią tego roku zakończymy prace nad drugą częścią budynku od strony ulicy Ostrobramskiej, w której m.in. pojawi się dwupiętrowy salon Go Sport w nowej aranżacji oraz kolejne udogodnienia dla klientów. Mamy nadzieję, że nasze działania zostaną docenione 
i pozytywnie odebrane zarówno przez klientów, jak i najemców, a Atrium Promenada umocni się jako miejsce zakupów i spędzania wolnego czasu oraz wizytówka prawobrzeżnej Warszawy – dodaje Jolanta Wawrzyszuk.

Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. W ramach aktualnie prowadzonych prac istniejący budynek zostanie powiększony o około 7 650 mkw. powierzchni najmu – pierwsza część zostanie otwarta 9 marca, a druga – już jesienią br. Po ich zakończeniu centrum będzie oferować łącznie ok. 63 tys. mkw. powierzchni komercyjnej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.