REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 sty 2015 11:35
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Showroom w biurze Grupy Advertis
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom

- W naszej pracy często wchodzimy do przestrzeni, które już istnieją, musimy zrozumieć niuanse tego miejsca, stworzyć charakterystyczne detale identyfikacji wizualnej - mówi Paweł Gardasiewicz, założyciel Grupy Advertis. Z Pawłem i Moniką rozmawiamy o tym, czym jest SIW, jak się nim wyróżnić, jak zaprojektować efektowny showroom, a także skąd czerpią inspiracje do kolejnych projektów.

REKLAMA

System Identyfikacji Wizualnej to struktura oznakowania wszystkich przestrzeni biura od A do Z, logotypy na elewacjach budynków, szyldy tablice parkingowe, tabliczki przy drzwiach gabinetów i pokoi.

- Nie wolno zapominać, że elewacja jest również nośnikiem promocyjnym, musi być dobrze zaprojektowania, gdyż buduje wizerunek i wartość marki - podkreśla Monika Gardasiewicz, Art Director Grupy Advertis. - Ważna jest równowaga między funkcją informacyjną i wizerunkową. My pracujemy głównie dla biur, choć w naszym portfolio jest też szpital Medicover, w którym SIW miał zarówno estetycznie wglądać, jak i pełnić głównie funkcję informacyjną, szczególnie ważną w przestrzeniach użyteczności publicznej - dodaje.

- W trakcie wielu lat pracy zdobyliśmy na tyle bogate doświadczenie, że nawet jeśli w aranżację obiektu nie jest zaangażowany architekt wnętrz czy już dawno zakończył swoją pracę – możemy doradzić klientowi. Mamy własny styl, śledzimy trendy, potrafimy uatrakcyjnić biuro, przedstawić wiele propozycji i zawsze dochodzimy do kompromisu. Jesteśmy dumni ze wszystkich naszych projektów - mówi z uśmiechem Monika Gardasiewicz.

Skąd jednak czerpać ciągłe inspiracje do kolejnych projektów? Jak mówi Monika Gardasiewicz, inspiracją zawsze jest otoczenie.

- Trendy bardzo często obserwujemy w modzie, wystroju wnętrz, sztuce czy innego typu kreacjach. Często widzę, że tendencje modowe wkraczają do naszych domów. W przestrzeniach komercyjnych również mamy do czynienia ze zmiennymi konwencjami - mówi Monika i tłumaczy jak zmieniały się trendy - Kiedyś królował styl dość stonowany, teraz pojawiły się intensywne kolory w zestawieniu z surową szarością, czy beżem, a już niebawem dominować zaczną wnętrza w estetyce francuskiej -  złamane postarzanymi, matowymi tynkami i nowoczesnością.

Jako Art Director Grupy Advertis Monika Gardasiewicz odwiedza wiele liczących się na świecie targów wnętrzarskich i tam wychwytuje to, co będzie wiodące w najbliższej przyszłości. - Paryż jest miejscem, gdzie szukam odnośników w modzie, by połączyć je z designem. Oglądam również wiele projektów, które realizowane są w Polsce i na świecie. Myślę, że największą inspiracją jest to, co aktualnie wchodzi na rynek wśród materiałów. Sposób przetworzenia, kompozycji, formowania – trendy rodzą się wraz z nowymi technikami obróbki - opowiada.

Jak wygląda przygotowanie projektu showroomu przez Grupę Advertis?

Według Pawła Gardasiewicza, właściciela i założyciela firmy, dobrze przygotowany showroom musi być przede wszystkim efektowny. Dlaczego? Bo to miejsce, do którego przychodzimy, aby obejrzeć, dotknąć, wypróbować produkt bądź usługę.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.