REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 sty 2015 11:35
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Showroom w biurze Grupy Advertis
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom
Jakość i estetyka w każdym szczególe, czyli jak zrobić Showroom

- W naszej pracy często wchodzimy do przestrzeni, które już istnieją, musimy zrozumieć niuanse tego miejsca, stworzyć charakterystyczne detale identyfikacji wizualnej - mówi Paweł Gardasiewicz, założyciel Grupy Advertis. Z Pawłem i Moniką rozmawiamy o tym, czym jest SIW, jak się nim wyróżnić, jak zaprojektować efektowny showroom, a także skąd czerpią inspiracje do kolejnych projektów.

REKLAMA

System Identyfikacji Wizualnej to struktura oznakowania wszystkich przestrzeni biura od A do Z, logotypy na elewacjach budynków, szyldy tablice parkingowe, tabliczki przy drzwiach gabinetów i pokoi.

- Nie wolno zapominać, że elewacja jest również nośnikiem promocyjnym, musi być dobrze zaprojektowania, gdyż buduje wizerunek i wartość marki - podkreśla Monika Gardasiewicz, Art Director Grupy Advertis. - Ważna jest równowaga między funkcją informacyjną i wizerunkową. My pracujemy głównie dla biur, choć w naszym portfolio jest też szpital Medicover, w którym SIW miał zarówno estetycznie wglądać, jak i pełnić głównie funkcję informacyjną, szczególnie ważną w przestrzeniach użyteczności publicznej - dodaje.

- W trakcie wielu lat pracy zdobyliśmy na tyle bogate doświadczenie, że nawet jeśli w aranżację obiektu nie jest zaangażowany architekt wnętrz czy już dawno zakończył swoją pracę – możemy doradzić klientowi. Mamy własny styl, śledzimy trendy, potrafimy uatrakcyjnić biuro, przedstawić wiele propozycji i zawsze dochodzimy do kompromisu. Jesteśmy dumni ze wszystkich naszych projektów - mówi z uśmiechem Monika Gardasiewicz.

Skąd jednak czerpać ciągłe inspiracje do kolejnych projektów? Jak mówi Monika Gardasiewicz, inspiracją zawsze jest otoczenie.

- Trendy bardzo często obserwujemy w modzie, wystroju wnętrz, sztuce czy innego typu kreacjach. Często widzę, że tendencje modowe wkraczają do naszych domów. W przestrzeniach komercyjnych również mamy do czynienia ze zmiennymi konwencjami - mówi Monika i tłumaczy jak zmieniały się trendy - Kiedyś królował styl dość stonowany, teraz pojawiły się intensywne kolory w zestawieniu z surową szarością, czy beżem, a już niebawem dominować zaczną wnętrza w estetyce francuskiej -  złamane postarzanymi, matowymi tynkami i nowoczesnością.

Jako Art Director Grupy Advertis Monika Gardasiewicz odwiedza wiele liczących się na świecie targów wnętrzarskich i tam wychwytuje to, co będzie wiodące w najbliższej przyszłości. - Paryż jest miejscem, gdzie szukam odnośników w modzie, by połączyć je z designem. Oglądam również wiele projektów, które realizowane są w Polsce i na świecie. Myślę, że największą inspiracją jest to, co aktualnie wchodzi na rynek wśród materiałów. Sposób przetworzenia, kompozycji, formowania – trendy rodzą się wraz z nowymi technikami obróbki - opowiada.

Jak wygląda przygotowanie projektu showroomu przez Grupę Advertis?

Według Pawła Gardasiewicza, właściciela i założyciela firmy, dobrze przygotowany showroom musi być przede wszystkim efektowny. Dlaczego? Bo to miejsce, do którego przychodzimy, aby obejrzeć, dotknąć, wypróbować produkt bądź usługę.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY