REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 mar 2017 11:39
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
GE Customer Experience Center fot. Tomasz Zakrzewski/Archifolio
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center
Jedyna taka przestrzeń poświęcona energetyce. Tak wygląda GE Customer Experience Center

"GE Customer Experience Center" to przestrzeń wystawienniczo-konferencyjna na terenie GE Brilliant Factory w Bielsku-Białej. Ma służyć prezentacji produktów oraz dorobku i zakresu działań firmy GE w branży energetycznej. Jest to jedna z czterech tego typu przestrzeni firmy GE na świecie, jedyna poświęcona energetyce. Projekt został wykonany według oryginalnego autorskiego konceptu, który zwyciężył w zamkniętym konkursie organizowanym przez firmę GE.

REKLAMA

Głównym założeniem przestrzeni wystawowej jest prezentacja produktów GE zgrupowanych w obszarach tematycznych (Industrial Area, Commercial Area, Application Area) i jednoczesne zapoznanie widza z dodatkowymi informacjami za pomocą instalacji multimedialnych. Poszczególne grupy produktów i dotyczące ich zagadnienia są prezentowane w obrębie przeznaczonych do tego "wysp" - aneksów ogólnej przestrzeni wystawienniczej. Każdy z obszarów wyposażony jest w media kiosk powiązany z rzutnikiem podsufitowym rzucającym obraz na eliptyczne ścianki wykonane z półprzeźroczystych materiałów napinanych. Ściany te pełnić będą funkcję ekranów, na których wyświetlane będą projekcje.

Ideą układu funkcjonalnego CXC jest przeprowadzenie gości poprzez część wystawienniczą do strefy rekreacyjnej, a następnie do pomieszczeń konferencyjnych.

Koncepcja estetyczna wnętrza bazuje na stworzeniu wrażenia jasnej, eterycznej i "płynnej" przestrzeni stanowiącej tło dla produktów oraz wydarzeń odbywających się na terenie CXC. Bazuje ona na efekcie zanurzenia użytkownika w "odrealnionej", abstrakcyjnej przestrzeni, dzięki czemu ma się wrażenie "unoszenia , czy przebywania w chmurze. Efekt lekkości i płynności wnętrza uzyskano poprzez konsekwentne użycie koloru białego i jego spotęgowanie poprzez zastosowanie materiałów półprzezroczystych, obłych kształtów oraz zmiennego, rozproszonego oświetlenia. Wrażenie płynności podkreślone jest przez specjalnie zaprojektowane meble i podstawy pod eksponaty, zaoblone krawędzie ścian i słupów. Granice przestrzeni showroomu "zmiękczone" są za pomocą podświetlonych od tyłu zasłon powieszonych wzdłuż ścian. Przestrzeń wypoczynkowa wyposażona jest meble o organicznych kształtach - sofy i bar kawowy.

W zbliżony sposób potraktowane zostały sale konferencyjne, których jasny wystrój zostanie jednak uzupełniony poprzez krzesła tapicerowane w intensywnych kolorach.

Dane projektu GE Customer Experience Center

Autorzy projektu: Krzysztof Zalewski, Adam Gil

Inwestor: GE Power Controls

Autor zdjęć: Tomasz Zakrzewski/Archifolio

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Realizacja budowy: 2016

Powierzchnia użytkowa: ok. 1000 mkw.

Zakres: projekt konkursowy - I nagroda, projekt budowlany, wykonawczy, projekt wnętrz, realizacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.