REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 paź 2016 09:39
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
fot. mat. prasowe
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście
Jo&Joe - zobacz hotel, który zaprojektowali przyszli goście

50 nowych hoteli, w tym w Warszawie, ma powstać w ciągu najbliższych czterech lat w ramach nowej marki Jo&Joe od AccorHotels. Nowa koncepcja hotelu łączy nowoczesny design, który ma być odpowiedzią na styl życia i potrzeby tzw. pokolenia Millenialsów. Wystrój wnętrz tych hoteli będzie naprawdę nieszablonowy.

REKLAMA

Jak podkreślają twórcy koncepcji Jo& Joe ma być przestrzenią do życia w stylu  „open house”, domu otwartego na świat zewnętrzny, zaprojektowanego zgodnie z oczekiwaniami pokolenia Millenialsów. Cechą charakterystyczną tegoż jest dzielenie się, spontaniczność zachowań i szukanie nowych doświadczeń. Koncepcja Jo&Joe, która uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy AccorHotels, ma im zapewnić tego typu doświadczenia. Zarówno poprzez design wnętrz jak i samą koncepcję działania hotelu.

Jo&Joe ma zamiar szybko się rozwijać, otwierając 50 nowych obiektów do roku 2020, w tym w miastach takich jak Paryż i Bordeaux (2018), a także w Warszawa, Budapeszt, Rio i São Paulo. Obiekty sieci będą znajdować się w tętniących życiem centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji.

Projekt kierowany jest przez laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) Grupy AccorHotels, które opracowuje rozwiązania skierowane do klienta. Jak zapewniają przedstawiciele AccorHotels marka Jo&Joe jest wynikiem współpracy pomiędzy przyszłymi gośćmi, ekspertami zewnętrznymi, studentami, „komitetem wykonawczym młodych” („shadow ex-com”) i zespołami AccorHotels. 

- Stworzenie nowej marki to odzwierciedlenie głębokiej transformacji dokonanej przez AccorHotels – twierdzi Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny AccorHotels. - Z ogromną uwagą zespoły obserwowały, słuchały i poznawały grupy potencjalnych klientów przed przetransponowaniem ich oczekiwań na nową koncepcję hotelarstwa, która powstała w okresie zaledwie dziewięciu miesięcy, co jest prawdziwym wyczynem w tej branży. Będąca więcej niż tylko ofertą noclegową, marka Jo&Joe została stworzona jako szczególnego rodzaju intensywne doświadczenie, zwłaszcza dzięki niecodziennemu designowi, innowacyjnemu cyfrowemu ekosystemowi i ofercie gastronomicznej. Dzięki koncepcji „open house” marka wzbogaca podróżowanie, witając zarówno gości jak i lokalnych mieszkańców, którzy traktują obiekt Jo&Joe jako „przedłużenie” swojego salonu. Projekt ten jest także wyrazem przemian kulturowych w Grupie, kształtujących podejście Jo&Joe do rekrutacji, zarządzania i obsługi - to kolejny charakterystyczny komponent marki - dodaje.

Jo&Joe jest przestrzenią mieszkalną, w której twórcy postawili na rozwiązania, których efektem ma być otwarty dom witającym i integrujący zarówno osoby mieszkające w pobliżu, jak i zwiedzających miasto. Firma stawia też na nowe rozwiązania w zakresie zakwaterowania dla osób podróżujących samotnie, w parach, w grupach, czy rodzinami. Stawki za nocleg nie będą wygórowane i mają zaczynać się od 25 euro za nocleg,



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.