REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kiedy śmieci stają się... reklamą

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 kwi 2019 15:01
Kiedy śmieci stają się... reklamą
fot. Rafał Motyl / materiały Urzędu m.st. Warszawy
Kiedy śmieci stają się... reklamą
Kiedy śmieci stają się... reklamą
Kiedy śmieci stają się... reklamą
Kiedy śmieci stają się... reklamą
Kiedy śmieci stają się... reklamą

Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika.

REKLAMA

Najnowsza kampania niestandardowa jaką Warexpo realizuje dla m.st. Warszawy pokazuje jak poprawnie segregować śmieci. Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika. Kampania realizowana jest w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy. Każdy z pięciu nośników odpowiada innej frakcji śmieci – kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.

- Uwagę zwracają kolory i kompozycje przestrzenne umieszczone w nośnikach, które nawiązują do kreacji stosowanej w kampanii miasta. Zgodnie z hasłem #segregujna5 zaproponowaliśmy pięć nośników zlokalizowanych obok siebie. Zaaranżowaliśmy w ten sposób swoistą ścieżkę edukacyjną w centrum Warszawy – tłumaczy odpowiedzialna za realizację kampanii Aleksandra Derc-Jasińska kierowniczka Działu Marketingu i Komunikacji Społecznej w Warexpo.

- Szczególnie cieszymy się z tego, że wykorzystaliśmy w tej kampanii cztery prototypowe nośniki zasilane energią słoneczną. Jest to wartość, jaką ze swojej strony dokładamy do tej istotnej dla stolicy kampanii – podkreślił prezes zarządu Warexpo Marcin Ochmański.

- Kampanie niestandardowe w reklamie zewnętrznej, czy creative OOH, to nowy i wciąż unikatowy produkt na polskim rynku. W całości dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Poza wyróżnieniem się w przestrzeni publicznej ich zaletą jest też to, że stają się częścią contentu w mediach społecznościowych. Użytkownicy chętnie sobie takie treści przekazują, integrując w ten sposób dwa kanały – online i offline – dodaje Ochmański.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.