REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Klasyczna forma bez rozbudowanej ornamentyki - nowy salon Chantelle od Otomi

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 cze 2014 12:04
 Klasyczna forma bez rozbudowanej ornamentyki - nowy salon Chantelle od Otomi
fot. Chantelle od Otomi
 Klasyczna forma bez rozbudowanej ornamentyki - nowy salon Chantelle od Otomi
 Klasyczna forma bez rozbudowanej ornamentyki - nowy salon Chantelle od Otomi
 Klasyczna forma bez rozbudowanej ornamentyki - nowy salon Chantelle od Otomi

Salony z bielizną to wyjątkowe wnętrza. Należy je odpowiednio eksponować i podkreślać delikatne produkty. Współpraca między pracownią Otomi, a Chantelle rozpoczęła się już kilka lat temu. Najnowszy butik Chantelle zobaczymy w warszawskim Klifie.

REKLAMA

Wnętrze butiku marki jest odzwierciedleniem jej profilu i działalności. Nie inaczej jest w przypadku salonów z bielizną, gdzie piękna bielizna wymaga wyjątkowje oprawy. Realizacja takich projektów dla marki Chantelle powierzona została pracowni Otomi.

Chantelle jest jednym z wiodących producentów bielizny dla kobiet oraz  profesjonalnym doradcą w dziedzinie brafittingu od 1876 roku. Elegancja, wysoka jakość i francuski szyk – to cechy które opisują produkty tej marki. Wystrój salonów również nie mógł odbiegać od tych standardów, dlatego też dołożono wszelkich starań, aby projekt butików Chantelle odpowiednio eksponował oferowane produkty. Obecne sklepy francuskiej marki w Polsce realizowane są według wspólnej koncepcji Chantelle oraz pracowni Otomi Store Desig Lab.

Współpraca pomiędzy projektantami z pracowni Otomi, a Chantelle rozpoczęła się już kilka lat temu i od tamtej pory stale ewoluuje. Architekci na bieżąco udoskonalają koncepcję pod kątem detali, elementów wykończeniowych, modyfikacji mebli tak, aby dostosować się  do wciąż zmieniających się potrzeb klientów i marki. - Nasza pracownia jest odpowiedzialna za wykonanie koncepcji aranżacji, projektu wykonawczego, projektów meblowych, a także za koordynację zamówień, wyposażenia oraz nadzór nad pracami budowlanymi – wyjaśnia Jacek Chaczykowski, architekt z Otomi. Obecnie w Polsce działa 9 firmowych sklepów pod marką Chantelle. Za wystrój każdego z nich, w różnym stopniu i zakresie, odpowiadali projektanci z Otomi - dodaje.

W salonach Chantelle dominują meble w kolorach bieli i czerni. To ponadczasowe połączenie tworzy doskonałe, neutralne tło do prezentacji ekskluzywnej bielizny. Ściany zostały pokryte tapetą w srebrno – kremowe, podłużne pasy. Eleganckiego stylu z elementami glamour dopełniają czarno złote abażury lamp oraz zmysłowe grafiki prezentujące bieżące kolekcje.

- Cały czas pracujemy nad tym, aby przekształcić wnętrze butików w nieco bardziej klasyczne w formie, bez rozbudowanej ornamentyki. Najnowsza realizacja to sklep w Domu Handlowym Klif gdzie w odróżnienieu do innych sklepów dodatkowo pojawiają się meble dedykowane marce Chantal Thomass. Wybrane meble, których projekty powstały we Francji charakteryzują się wyrazistą stylistyką nawiązującą do charakteru marki Chantal Thomass i są ciekawym elementem w przestrzeni butiku – podkreśla Jacek Chaczykowski. Ważnym elementem w sklepie z bielizną jest również właściwe oświetlenie - dobór odpowiedniego rodzaju to nie tylko skuteczna ekspozycja towaru, ale również jego ochrona przed przebarwieniami. Jest to szczególnie istotne w sklepach, gdzie mamy do czynienia z delikatnymi materiałami – konkluduje Chaczykowski.

Efekty pracy architektów z Otomi można zobaczyć w salonach Chantelle  w Galerii Łódzkiej i Manufakturze w Łodzi, w Magnolii Park we Wrocławiu,  w Galerii Katowickiej oraz w Galerii Wzgórze w Gdyni. Najnowszy sklep w nowej wizualizacji działa od początku kwietnia w Domu Handlowym Klif w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY