REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kolejna odsłona metamorfozy Galerii Mokotów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 mar 2016 10:52
Kolejna odsłona metamorfozy Galerii Mokotów
Galeria Mokotów
Kolejna odsłona metamorfozy Galerii Mokotów
Kolejna odsłona metamorfozy Galerii Mokotów

Galeria Mokotów zmienia swój wygląd. Na foodcourcie Galerii powstała specjalna strefa business lounge, dedykowana przede wszystkim zabieganym i zapracowanym klientom. Autorem jest ARS Retail Group.

REKLAMA

Pracownia ARS Retail Group odpowiadała zarówno za projekt, jak i wykonawstwo prac zleconych przez Unibail-Rodamco, inwestora Galerii Mokotów.

- Pragnęliśmy, aby strefa business lounge odpowiadała na potrzeby tych klientów, którzy żyją w ciągłym pospiechu i stresie. Dobór materiałów oraz kolorystyka mają na wywołanie pozytywnych emocji wśród klientów Galerii Mokotów – zdradza Karolina Czapska, architekt ARS Retail Group, odpowiedzialna za realizację inwestycji.

- Strefa dla biznesu ma pozwolić na złapanie oddechu oraz odpoczynek przy kawie w Galerii Mokotów. Jednocześnie, zadbaliśmy o to, aby nowe umeblowanie było nowoczesne oraz funkcjonalne, dlatego m.in. wprowadziliśmy gniazdka oraz porty USB do siedzisk, dzięki czemu każdy klient będzie mógł swobodnie korzystać z różnych urządzeń elektronicznych – dodaje Dominika Ladowska, architekt ARS Retail Group, koordynująca prace architektoniczne.

Strefa business lounge jest kolejnym wynikiem współpracy pomiędzy Unibail-Rodamco a ARS Retail Group. Na przełomie 2015 i 2016 warszawska pracownia architektoniczna przeprowadziła modernizację przestrzeni sanitarnych w okolicach foodcourtu. Galeria Mokotów konsekwentnie inwestuje w retail experience, kreując multisensoryczne doświadczenia zakupowe, odczuwane przez odwiedzających.

ARS Retail Group od 13 lat zajmuje się projektowaniem i project managementem obiektów handlowych. Grupa ARS oferuje kompleksowe rozwiązania dla sieci i centrów handlowych, wspierając klientów na każdym etapie planowanych projektów. Firma projektuje, buduje, wyposaża i nadzoruje procesy inwestycyjne od A do Z. Na portfolio ARS Group składa się ponad 600 realizacji w całej Europie o łącznej powierzchni handlowej 43 000 mkw, a wśród nich takie marki jak: Tresspass, Tom Tailor, Sketchers, Clarks, Pepe Jeans, Swarovski, CH Borek, i wiele innych.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY