REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Krakowski Atut otwarty. To dzieło pracowni B2 Studio

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 lis 2017 09:43
Krakowski Atut otwarty. To dzieło pracowni B2 Studio
Fot. materiały prasowe

Nowoczesny, dwupoziomowy obiekt, sklepy wiodących sieci handlowych oraz podziemny parking – tak wygląda Atut przy ul. Grażyny w Krakowie. Od dzisiaj najnowsza inwestycja KG Group jest już otwarta.

REKLAMA

Centrum handlowe Atut przy ul. Grażyny w Krakowie to dwupoziomowy obiekt typu convenience przeznaczony do szybkich i wygodnych zakupów. Na powierzchni 3,5 tys. mkw. GLA znajduje się kilkanaście lokali handlowo-usługowych. W podziemiach budynku miejsce parkingowe przeznaczone jest dla około 50 samochodów. Budowa obiektu trwała od września 2016 roku, generalnym wykonawcą jest firma Skanska. Koncepcję architektoniczną opracowało Biuro Projektowe B2 Studio z Krakowa.

Oferta Atut przy ul. Grażyny w Krakowie to popularne sklepy, m.in. Biedronka, Pepco, apteka Ziko, Buczek, KiK, Rossmann, a także Tabak. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

– Nowy obiekt, który otworzyliśmy na osiedlu Prądnik Biały w Krakowie, ze względu na dogodną lokalizację umożliwia mieszkańcom zrobienie szybkich i wygodnych zakupów w sprzyjającej, dobrze zaprojektowanej przestrzeni. Znajdują się w nim znane i lubiane marki, oferujące produkty pierwszej potrzeby i gwarantujące możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Dużym udogodnieniem jest przyjazna klientom architektoniczna koncepcja obiektu, z układem wejść bezpośrednio z ulicy i wygodnym, podziemnym parkingiem. – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY