REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 cze 2017 10:44
Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park
mat. pras.
Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park
Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park
Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park
Kreatywne podwórko pod dachem Magnolia Park

Magnolia Park jest pierwszym centrum handlowym z portfela Multi Poland, w którym uruchomiono „kreatywne podwórko” nowej generacji dla dzieci i młodzieży.

REKLAMA

Wrocławski ,,Spot” uruchomiony przez Stowarzyszenie Siemacha jest pierwszym tego typu projektem na Dolnym Śląsku. Powstał w ścisłej współpracy z Gminą Wrocław i firmą AmRest, która pełni rolę partnera strategicznego przedsięwzięcia.

- Ten koncept wyznacza kierunek dla nowej roli i funkcji galerii handlowych w pejzażu miasta – mówi Barbara Topolska, managing director Central & Eastern Europe w Multi Poland. - To równocześnie najlepszy przykład, jak w wartościowy sposób realizować aktywność firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć odpowiednie możliwości lokalowe do realizacji tego projektu.

W Magnolia Park powstała specjalnie wydzielona przestrzeń. Młodzież może korzystać tu z bogatej oferty warsztatów: edukacyjnych, wychowawczych, muzycznych, artystycznych, multimedialnych oraz z pomocy psychologów. Mieszczą się tu pracownie edukacji humanistycznej, matematyczno-przyrodniczej, rozwoju społecznego, multimedialne, artystyczna, muzyczna, ale też kuchnia oraz przestrzenie wspólne. Pomieszczenia zostały wyposażone w nowoczesne meble edukacyjne typu „active learning”, sprzęt multimedialny, muzyczny i inne akcesoria niezbędne do pracy warsztatowej. Oferta placówki kierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat potrzebujących wielorakiego wsparcia. Dziennie z prowadzonych tu zajęć może skorzystać nawet 150 osób. ,,Spot” zajmuje lokal na pierwszym piętrze o powierzchni ponad 800 mkw.

- Jesteśmy nowoczesną galerią handlową, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nieustannie koncentrujemy się na tym, żeby pod jednym dachem zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

Oferta Siemacha Spot we Wrocławiu kierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat potrzebujących różnorodnego wsparcia. Z prowadzonych tu zajęć może korzystać nawet 150 młodych ludzi.

– To dla nas bardzo ważne, że możemy współtworzyć to unikatowe miejsce, w którym młodzież kreatywnie spędzi czas i będzie mogła rozwijać swoje pasje - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. - Obecnie galerie handlowe przejmują coraz więcej funkcji społecznych. Magnolia Park od dawna aktywnie działa na rzecz lokalnej społeczności, tym bardziej cieszymy się, że pierwszy tego typu projekt na Dolnym Śląsku powstał u nas i z naszym udziałem.

Magnolia Park współpracuje stale m.in. z Wrocławskim Hospicjum Dla Dzieci oraz Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu. Jest organizatorem wielu akcji prozdrowotnych, promuje zdrowy tryb życia. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY