REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Lifting galerii - to się opłaca

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 maj 2016 12:00
Lifting galerii - to się opłaca
Galeria Jurajska, fot. materiały prasowe
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca
Lifting galerii - to się opłaca

Siedmioletnia Galeria Jurajska w Częstochowie przechodzi prawdziwą metamorfozę. W zupełnie nowej odsłonie pokazała już strefę foodcourt według koncepcji MAAS Projekt, a planowane są kolejne zmiany odmładzające centrum. Lifting służy Galerii Jurajskiej pod każdym względem.

REKLAMA

Galeria Jurajska zamiast tracić klientów na rzecz nowych konkurentów, zaczęło zyskiwać odwiedzających. Było to zasługą m.in. rekomercjalizacji w latach 2014-2015.

- Utrzymująca się wysoka frekwencja to przede wszystkim efekt poszerzenia oferty, zwłaszcza większej liczby sklepów odzieżowych i salonów z wyposażeniem wnętrz. W przeszłości wielu klientów rezygnowało zakupów u nas na rzecz Katowic, właśnie ze względu na luki w ofercie. Tę tendencję udało nam się odwrócić - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, tylko w 2015 roku w Galerii Jurajskiej zanotowano aż 16 otwarć, w tym największego w Polsce salonu Reserved. Pod koniec 2014 roku natomiast w galerii otwarto największy w tej części regionu sklep Jysk. - W ostatnich latach zaczęliśmy dopasowywać ofertę do tutejszego rynku, zwłaszcza do oczekiwań odnośnie obecności w mieście określonych marek. Taki ruch zatrzymał spore grono klientów, którzy zaczęli rezygnować z wypraw np. do Katowic na rzecz zakupów w Częstochowie - mówi Bugajczyk.

Dobry design w cenie

W Polsce pierwsze galerie powstały ponad 20 lat temu, a wciąż przybywa nowych obiektów, zaś rynek e-commerce rośnie w siłę. Dlatego coraz widoczniejszym trendem jest rozbudowa i modernizacja obiektów starszej generacji. Centra handlowe nie tylko uatrakcyjniają swoją ofertę, ale również stawiają na dobry design. Galeria Jurajska jako jedyne centrum handlowe w mieście przeszła modernizację swoich wnętrz. 

Tylko w ciągu ostatnich kilku miesięcy w centrum przebudowano tzw. food court, czyli część restauracyjną, którą przekształcono w miejsce spotkań, wzorowane na hiszpańskich restauracjach. Ponadto galeria odnowiła także wnętrza części toalet i wymieniła oświetlenie na parkingach. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia alejek i otoczenia centrum, logotyp, a także w interaktywne infokioski - pierwsze tego typu urządzenia w mieście.

Planowane są także kolejne zmiany odmładzające centrum.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.