REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Lifting marki to nie zawsze gruntowne zmiany aranżacyjne

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 lis 2014 10:51
Lifting marki to nie zawsze gruntowne zmiany aranżacyjne
Salon Wojas, Arkadia, projekt i fot. Forbis Group
Lifting marki to nie zawsze gruntowne zmiany aranżacyjne
Lifting marki to nie zawsze gruntowne zmiany aranżacyjne
Lifting marki to nie zawsze gruntowne zmiany aranżacyjne

Czasem nawet niewielkie zmiany wystarczą, by wyraźnie odświeżyć wnętrze. Trzeba je tylko odpowiednio podkreślić. Właśnie taką realizacją jest salon firmowy Wojas przekształcony przez Forbis Group.

REKLAMA

Współpraca Forbis Group z marką Wojas rozwijała się etapowo. Początkowo miała zakładać stworzenie projektu nowego konceptu butiku. Pierwszy etap polegał na dokonaniu audytu architektonicznego istniejących salonów przez projektantów Forbis Group oraz audytu konsumenckiego przez firmę wspierającą. Audyty miały wskazać obszary wymagające usprawnienia, dopracowania, czy też przeprojektowania. Na bazie wniosków z audytów został przedstawiony projekt - nowy koncept oraz nowe rozwiązania architektoniczne. Jednak z czasem, po wielu konsultacjach z przedstawicielami inwestora wizja zmian ewoluowała. Zamiast gruntownej przebudowy zdecydowano się na niewielką, acz istotną korektę istniejącej wersji architektonicznej salonów marki Wojas.

- Zarząd marki zdecydował, że nie chce odchodzić od istniejącego konceptu, dlatego zostaliśmy poproszeni o wersję bliską stylistycznie obecnemu konceptowi, ale z naszymi ulepszeniami i smaczkami. Chodziło o odświeżenie salonu sprzedaży bez konieczności gruntownej przebudowy – mówi Anna Sulima-Gillow, koordynatorka projektu.

Efektem tych zabiegów jest nowo powstały salon w Arkadii – jedna z najbardziej prestiżowych lokalizacji marki Wojas. Firma Forbis Group zaproponowała nowe, dodatkowe elementy wyposażenia. Zaprojektowane zostały nowe meble, aby skuteczniej wyeksponować dotychczas zaniedbywane dodatki, takie jak torebki, paski, skarpetki czy drobną galanterię. Kolejnym elementem wymagającym dopracowania była identyfikacja wizualna marki – logotypy i podświetlane grafiki, które zostały wyróżnione, aby klient mógł w pełni doświadczyć tożsamości marki w salonie.

Niezmienne, poza drobnym odświeżeniem, pozostały kolorystyka oraz rozwiązania w kwestii doboru materiałów. Z kolei dzięki odpowiednim proporcjom mebli oraz elementów wyposażenia udało się optycznie zniwelować zbyt wydłużony układ salonu.

Forbis Group zaprojektował salon w CH Arkadia oraz zajął się jego kompletnym wykonaniem. Do obowiązków firmy należało przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z rysunkami mebli, które zostały wykonane przez stolarnię współpracującą z marką Wojas.

- Nasza firma wykonała wszelkie prace budowlane, instalacyjne oraz koordynacyjne. Prace budowlane polegały na wymianie posadzki, postawieniu nowych przedścianek, wykonaniu sufitu, położeniu nowej instalacji elektrycznej oraz wymianie całego oświetlenia – podsumowuje Anna Sulima-Gillow.

Projekt udało się zrealizować w ciągu 11 dni - od momentu rozpoczęcia prac do ponownego otwarcia salonu.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY