REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Łódź ma gotowy kodeks reklamowy

  • Autor: UM Łódź
  • 06 kwi 2016 12:01
fot. Fotolia

Biuro Architekta Miasta przedstawiło założenia do Kodeksu Krajobrazowego dla Łodzi. Tekst Kodeksu zostanie wyłożony do publicznej dyskusji.

REKLAMA

Jak informuje oficjalny portal miejski Łodzi, dostępna jest już rozszerzona wersja prezentacji, która w czytelny i przystępny sposób prezentuje kierunki w jakich magistrat chce podążać podnosząc estetykę Łodzi. Założenia do kodeksu są wynikiem konsultacji społecznych, dyskusji branżowych i analiz przeprowadzonych przez magistrat. Kodeks będzie regulował kwestie umieszczania na terenie Łodzi reklam, szyldów, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz obiektów małej architektury i ogrodzeń.

Kolejnym etapem prac będzie opracowanie tekstu Kodeksu i uzgodnienie go ze wskazanymi ustawowo jednostkami. Następnie tekst Kodeksu zostanie wyłożony do publicznej dyskusji, a po jej przeprowadzeniu trafi pod obrady Rady Miejskiej - informuje oficjalny portal miejski Łodzi.

Do 15 kwietnia br. Biuro Architekta Miasta zbiera uwagi do przedstawionych założeń Kodeksu Krajobrazowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY