REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódź ma gotowy kodeks reklamowy

  • Autor: UM Łódź
  • 06 kwi 2016 12:01
fot. Fotolia

Biuro Architekta Miasta przedstawiło założenia do Kodeksu Krajobrazowego dla Łodzi. Tekst Kodeksu zostanie wyłożony do publicznej dyskusji.

REKLAMA

Jak informuje oficjalny portal miejski Łodzi, dostępna jest już rozszerzona wersja prezentacji, która w czytelny i przystępny sposób prezentuje kierunki w jakich magistrat chce podążać podnosząc estetykę Łodzi. Założenia do kodeksu są wynikiem konsultacji społecznych, dyskusji branżowych i analiz przeprowadzonych przez magistrat. Kodeks będzie regulował kwestie umieszczania na terenie Łodzi reklam, szyldów, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz obiektów małej architektury i ogrodzeń.

Kolejnym etapem prac będzie opracowanie tekstu Kodeksu i uzgodnienie go ze wskazanymi ustawowo jednostkami. Następnie tekst Kodeksu zostanie wyłożony do publicznej dyskusji, a po jej przeprowadzeniu trafi pod obrady Rady Miejskiej - informuje oficjalny portal miejski Łodzi.

Do 15 kwietnia br. Biuro Architekta Miasta zbiera uwagi do przedstawionych założeń Kodeksu Krajobrazowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.