REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódź szuka kompromisu i porządkuje reklamy w mieście

  • Autor: UM Łódź
  • 26 lis 2015 15:32
fot. Fotolia

Łódź rozpoczęła konsultacje z mieszkańcami w sprawie umieszczenia reklam w przestrzeni publicznej i tworzonego kodeksu.

REKLAMA

- Przyjęcie przez Sejm RP ustawy o ochronie krajobrazu dało szansę również Łodzi. Wreszcie będzie można zapanować nad reklamami, które nie tylko niszczą zabytki, ale ograniczają możliwość podziwiania fasad kamienic a także rozpraszają kierowców stwarzając realne niebezpieczeństwo. Pełnią jednak ważne informacyjne funkcje w mieście, należy więc szukać rozsądnego kompromisu. Porządkować a nie bezmyślnie usuwać. Pierwsza propozycja Kodeksu reklamowego ma powstać do końca 2015 r. na podstawie szerokich konsultacji społecznych. Na dostosowanie się do jego reguł będzie minimum rok, ale dla różnych części miasta i dla różnych nośników może być on różny - zaznacza Bartosz Poniatowski z Biura Architekta Miasta UMŁ.

Po konsultacjach i zajęciu stanowiska przez prezydenta miasta powstanie projekt kodeksu. Będzie on konsultowany społecznie, a po wprowadzeniu poprawek i opracowaniu finalnej formy aktu prawa miejscowego będzie wyłożony publicznie, a ostatecznie będzie musiał zostać przyjęty uchwałą Rady Miejskiej. Procedura zakończy się w 2016 roku - informuje oficjalny portal miejski Łodzi.

Konsultacje w sprawie kodeksu reklamowego będą trwać od 27 listopada do 7 grudnia. Spotkanie konsultacyjne odbędzie się 30 listopada o godzinie 17:00 na Dużej Sali Obrad UMŁ.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.