REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódź uporządkuje reklamy szpecące krajobraz miasta?

  • Autor: UM Łódź
  • 04 kwi 2016 09:30
fot. Fotolia

Trwają prace nad ustaleniem kodeksu krajobrazowego dla Łodzi, który ma kształtować ład przestrzenny, chronić dziedzictwo historii oraz poprawić wizerunek miasta i jakość przestrzeni publicznej.

REKLAMA

Jak poinformował Bartosz Poniatowski z Biura Architekta Miasta, jesienią ub. roku Rada Miejska zobowiązała UMŁ do opracowania takiego dokumentu, a przygotowania i konsultacje w tej sprawie rozpoczęły się w październiku i listopadzie. Łódź została podzielona na 4 strefy: O - obejmującą park kulturowy ulic Piotrkowskiej, 1 - dotyczącą zabytkowej zabudowy, 2 - tereny osiedli mieszkaniowych i obszary przemysłowe oraz 3 - w strefach zielni - podaje oficjalny portal miejski Łodzi.

Łódzki projekt kodeksu dot. reklam, zmierza do wyeliminowania z krajobrazu miasta nośników ledowych, banerów, murali reklamowych itd. Dla każdej ze stref opracowano zestaw możliwych nośników oraz zasad ich stosowania, a także katalog reklam zakazanych na danym obszarze - informuje portal miejski Łodzi.

Skonsultowany społecznie projekt wraz z ewentualnymi poprawkami i uwagami ma zostać dopracowany i przedstawiony pod głosowanie Rady Miejskiej do końca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.