REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódź walczy z reklamami. Widać pierwsze efekty

  • Autor: UM Łódź
  • 28 lis 2016 10:54
Łódź walczy z reklamami. Widać pierwsze efekty
fot. shutterstock.com

Widać pierwsze efekty prac miejskiego zespołu do spraw tworzenia parku kulturowego ulicy Piotrkowskiej. Z centrum Łodzi stopniowo znikają wielkoformatowe reklamy, przysłaniające fasady zabytkowych kamienic.

REKLAMA

Jak poinformowała Kamila Kwiecińska-Trzewikowska, miejski konserwator zabytków, rozpatrzonoo już pozytywnie ponad 200 spraw dotyczących usuwania i dostosowania reklam, bilbordów i banerów do regulaminu parku kulturowego w Łodzi, choć współpraca w tym zakresie wymaga wielu starań.

Dobrym przykładem zmian jest np. kamienica przy ul. Zachodniej 50, zakryta do niedawna wielkimi reklamami, także budynek przy ul. Legionów 7, gdzie ze ściany szczytowej usunięto trzy wielkoformatowe billboardy. Podobnie jest na odcinku ulicy Ogrodowej, która zamyka strefę parku kulturowego ulicy Piotrkowskiej - podaje oficjalny portal miejski Łodzi.

Granicę obszaru chronionego wyznacza północna część ulicy Piotrkowskiej, a także przylegające do niej kwartały razem z al. Kościuszki i ul. Zachodnią oraz al. Mickiewicza i al. Piłsudskiego, ul. Sienkiewicza oraz fragmentami ulic Narutowicza i Wschodnią, Ogrodową i Północną. Zgodnie z uchwałą o parku kulturowym 29 stycznia przyszłego roku upływa kolejny termin dostosowania się do jej zapisów, które dotyczą wyglądu pawilonów i kiosków.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.