REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Lokalizacja, architektura i oferta - trzy klucze do sukcesu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 gru 2016 13:24
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Wroclavia fot. materiały prasowe
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu
Lokalizacja, architektura i  oferta -  trzy klucze do sukcesu

We Wrocławiu nie jest łatwo osiągnąć sukces na rynku nieruchomości komercyjnych. Na co powinien postawić inwestor nowego centrum handlowego? Zdaniem Grzegorza Gajewskiego, Head of Operating Management, Unibail-Rodamco trzeba połączyć wyjątkową lokalizację z nietuzinkową architekturą i ciekawą ofertą handlową.

REKLAMA

Unibail-Rodamco postawił właśnie na stolicę Dolnego Śląska. Wroclavia to pierwszy jego projekt deweloperski realizowany w tej części Europy od podstaw - ma zdecydowanie wyróżniać się spośród konkurencji. Zdaniem Gajewskiego, aby we Wrocławiu osiągnąć sukces, trzeba połączyć dobrą lokalizację z nietuzinkową architekturą i ciekawą ofertą handlową. W jego opinii Wroclavia udanie łączy te trzy elementy.

– Nasz wrocławski obiekt ma wyjątkową lokalizację, w samym centrum miasta. To tu powstaje ciekawy kwartał z biznesem, handlem i mieszkaniami. A my jesteśmy po środku tego wszystkiego. Będziemy  hubem komunikacyjnym w centrum miasta, zintegrowanym z dworcem autobusowym, a po drugiej stronie ulicy jest jeszcze dworzec kolejowy - twierdzi Gajewski i dodaje, że postawiono też na wyjątkową ofertę handlową i gastronomiczną. - To nie będzie największy obiekt handlowy we Wrocławiu. Jednak chcemy wprowadzić marki, które będą miały u nas flagowe sklepy, m.in. z polskiego koncernu odzieżowego LPP, ale też z grupy odzieżowej Inditex (m.in. Zara, Zara Home, Massimo Dutti). Oferta gastronomiczna będzie różnić się od typowej. Chcemy w niej połączyć ofertę szybkich posiłków z restauracjami typu slow food, takimi jak np. włoska restauracja Vapiano. Chcemy ściągnąć restauratorów, których nie było dotychczas w centrum handlowym, tak aby oferta była jak najbardziej zróżnicowana – wskazuje.

Coraz więcej inwestorów centrów handlowych przykłada wagę do architektury. – My też stawiamy na najwyższą jakość. Przywiązanie do szczegółu, dobrze przemyślana architektura i ergonomia. Dzięki temu klienci będą chcieli u nas przebywać i robić zakupy – podkreśla Gajewski podczas Property Forum Wrocław 2016. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY