REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Manhattan w Pruszkowie otworzy podwoje w 2017 r.

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 maj 2016 12:07
Manhattan w Pruszkowie otworzy podwoje w 2017 r.
Galeria Manhattan (materiały prasowe)

Galeria Manhattan, realizowana przez Grupę Kapitałową Rekord, ma szansę stać się ulubionym miejscem kompleksowych zakupów mieszkańców Pruszkowa. Jak wskazują badania chcą oni nowoczesnego centrum handlowego z ofertą dla rodzin.

REKLAMA

Coraz więcej marek przygląda się rozwojowi mniejszych miast sąsiadujących z największymi metropoliami, z których większość jest już wystarczająco nasycona powierzchnią handlową. Jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast satelickich w aglomeracji warszawskiej jest Pruszków. Regularnie powstają tu nowe osiedla mieszkaniowe, które coraz chętniej wybierają osoby pracujące w Warszawie. Rynek mieszkaniowy tego miasta charakteryzuje się dużą konkurencyjnością cen w stosunku do stolicy. Satelicki Pruszków staje się więc szczególnie atrakcyjną destynacją dla młodych rodzin z dziećmi, które chcą zrobić wygodne i jednocześnie szybkie zakupy w drodze na spacer.

– Największym problemem mieszkańców Pruszkowa staje się jednak bardzo ograniczona oferta zakupowa – tłumaczy Wiesław Gowin, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Rekord. – Jest to obecnie najliczniej zaludniona miejscowość w aglomeracji warszawskiej nieposiadająca nowoczesnego obiektu handlowego umożliwiającego wygodne zakupy. Zdecydowaliśmy się to zmienić i stworzyć mieszkańcom miejsce, w którym znajdą zarówno sklepy odzieżowe, jak i cukiernię, piekarnię czy plac zabaw.

Pruszkowski Manhattan zaprojektowało Studio R, pod przewodnictwem architekta Ryszarda Rogali, akwarelisty, wykładowcy na wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.

Manhattan zaoferuje mieszkańcom ponad 13 tys. mkw. powierzchni na dwóch kondygnacjach. W części rozrywkowej nie zabraknie placu zabaw dla dzieci.

– Najemcy poszukujący powierzchni w obiektach handlowych znajdujących się w mniejszych miastach kierują ofertę do świadomego odbiorcy – mówi Renata Kusznierska, dyrektor agencji Cushman & Wakefield komercjalizującej projekt. – Klienci ci przyjeżdżają do galerii regularnie, robiąc konkretne i szybkie zakupy.

Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield. Otwarcie zaplanowano na III kwartał 2017 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY