REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 lis 2017 13:06
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Najnowsze wizualizacje biurowców .KTW, fot. materiały prasowe
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW
Medusa Group i TDJ prezentują najnowsze wizje biurowca .KTW

TDJ Estate zaprezentowało najnowsze wizualizacje biurowców .KTW, które powstają w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka. Oficjalne otwarcie biurowca .KTW I inwestor zaplanował na czerwiec 2018 r.

REKLAMA

Nowe wizualizacje .KTW zostały stworzone we współpracy z pracownią medusagroup oraz fotografem – Wojciechem Radwańskim (Ra2nski). Są poniekąd uzupełnieniem poprzednich kreacji. Tym razem inwestor skoncentrował się na otoczeniu biurowców, które jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale przede wszystkim stwarza wiele możliwości dla przyszłych pracowników.

 - Lokalizacja w prestiżowym sąsiedztwie Strefy Kultury to jeden z kluczowych wyróżników naszej inwestycji. Bogata gama atrakcji proponowanych przez Muzeum Śląskie, Międzynarodowe Centrum Kongresowe, „Spodek” i NOSPR, wnosi nową jakość do oferty biurowców. W realizacji tego projektu uwzględniamy nie tylko najnowsze trendy na rynku biurowym, ale także na rynku pracy. Mamy świadomość, że dla współczesnych pracowników bardzo istotny jest tzw. work-life balance oraz dostęp do różnych możliwości spędzania wolnego czasu. Chcemy pokazać, że praca w .KTW i czerpanie korzyści wynikających z unikalnego w skali kraju otoczenia, pozwolą te potrzeby zaspokajać - mówi Katarzyna Pudłowska, Marketing & PR Specialist TDJ Estate.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY