REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 wrz 2014 14:26
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Butik, fot. Trend & Fashion Group
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku

Sieć sklepów Trend & Fashion Group otworzyła w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska salon sprzedaży Butik z nowym shop conceptem - Multibrand z konfekcją damską, dedykowany kobietom stawiający na modny i elegancki wygląd.

REKLAMA

Od 16 sierpnia klientki sieci Butik mogą robić zakupy w centrum handlowym Warszawa Wileńska. W ubiegłym roku sieć postawiła na nowy format podziału asortymentu firmy na trzy niezależne  linie:

Forever Pink to ciuchy wyróżniające się i kolorowe dedykowane  dla klientek w wieku szkolnym, które bardzo cenią sobie indywidualność.

Rue Paris odzież z linii to ukłon w stronę klasycznej elegancji, za to z wyróżniającymi się elementami, nadającymi sporo świeżości

For Fitness dla wielbicielek sportu, dbających przede wszystkim o komfort i wygodę podczas ćwiczeń.

- Nasza wieloletnia działalność na polskim rynku odzieżowym zaowocowała bardzo ciekawymi pomysłami, których filarem jest skrupulatny podział marki na dedykowane działy pod konkretne klientki. Indywidualne podejście do każdej z grup pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców, a także  zbudować społeczność wokół nich, którą będzie łączyło coś więcej niż same zakupy - Grzegorz Garyga Dyrektor Kreatywny Trend & Fashion Group.

- Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach handlowych, które w ostatnich latach stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu przez Polaków. Nie może  nas tam zabraknąć. Jednak shop concept w mallu musi być zupełnie inny niż miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych sklepów – Agnieszka Janisz Kierownik działu Visual Merchandising Trend & Fashion Group.

Nowo otwarty salon powstał według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Ogromna przestrzeń to pierwsza nowość, która powinna przykuć uwagę. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają wrażenie nieskończonej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są bardzo widoczne to metal, szkło oraz białe drewno. Dość surowe,  skandynawskie i nowoczesne  wyposażenie harmonizuje się z delikatnymi pastelami na ścianach.

Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się  jak w domu. Na środku znajduje się  pełnowymiarowy wybieg, który jest symbolem przemian zachodzących w grupie Trend & Fashion. Nowy wizerunek, produkty wysokiej jakości, trendy wprost ze światowych wybiegów i profesjonalny zespół projektantów.

Układ salonu prezentuje przede wszystkim na swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według brandów  (Forever Pink, Rue Paris i For Fitness). Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, jak również manekiny i (indywidualny  sposób prezentowania produktów.

Warto też zwrócić uwagę ma specjalnie zaprojektowaną, designerską, podświetlaną ladę i przymierzalnie. Każda w innym odcieniu tak, aby kobiety mogły zobaczyć jak wyglądają w zestawieniu ze swoim ulubionym kolorem. Na deser szafa z hoolywodzkim neonem „new this week”, gdzie w jednym miejscu znajdziemy wszystkie nowości w sklepie.

Ubrania Forever Pink, Rue Paris czy For Fitness zaczęły masowo pojawiać na blogach modowych.  Na otwarciu nowego salonu w Centrum Handlowym  Wileńska część środowiska pojawiło się także osobiście w tym jedna z Sióstr Bukowskich.

Butik w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska jest na razie pierwszym salonem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY