REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 wrz 2014 14:26
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Butik, fot. Trend & Fashion Group
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku
Metal, szkło i białe drewno w nowym koncepcie Butiku

Sieć sklepów Trend & Fashion Group otworzyła w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska salon sprzedaży Butik z nowym shop conceptem - Multibrand z konfekcją damską, dedykowany kobietom stawiający na modny i elegancki wygląd.

REKLAMA

Od 16 sierpnia klientki sieci Butik mogą robić zakupy w centrum handlowym Warszawa Wileńska. W ubiegłym roku sieć postawiła na nowy format podziału asortymentu firmy na trzy niezależne  linie:

Forever Pink to ciuchy wyróżniające się i kolorowe dedykowane  dla klientek w wieku szkolnym, które bardzo cenią sobie indywidualność.

Rue Paris odzież z linii to ukłon w stronę klasycznej elegancji, za to z wyróżniającymi się elementami, nadającymi sporo świeżości

For Fitness dla wielbicielek sportu, dbających przede wszystkim o komfort i wygodę podczas ćwiczeń.

- Nasza wieloletnia działalność na polskim rynku odzieżowym zaowocowała bardzo ciekawymi pomysłami, których filarem jest skrupulatny podział marki na dedykowane działy pod konkretne klientki. Indywidualne podejście do każdej z grup pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców, a także  zbudować społeczność wokół nich, którą będzie łączyło coś więcej niż same zakupy - Grzegorz Garyga Dyrektor Kreatywny Trend & Fashion Group.

- Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach handlowych, które w ostatnich latach stały się ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu przez Polaków. Nie może  nas tam zabraknąć. Jednak shop concept w mallu musi być zupełnie inny niż miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych sklepów – Agnieszka Janisz Kierownik działu Visual Merchandising Trend & Fashion Group.

Nowo otwarty salon powstał według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Ogromna przestrzeń to pierwsza nowość, która powinna przykuć uwagę. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają wrażenie nieskończonej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są bardzo widoczne to metal, szkło oraz białe drewno. Dość surowe,  skandynawskie i nowoczesne  wyposażenie harmonizuje się z delikatnymi pastelami na ścianach.

Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się  jak w domu. Na środku znajduje się  pełnowymiarowy wybieg, który jest symbolem przemian zachodzących w grupie Trend & Fashion. Nowy wizerunek, produkty wysokiej jakości, trendy wprost ze światowych wybiegów i profesjonalny zespół projektantów.

Układ salonu prezentuje przede wszystkim na swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według brandów  (Forever Pink, Rue Paris i For Fitness). Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, jak również manekiny i (indywidualny  sposób prezentowania produktów.

Warto też zwrócić uwagę ma specjalnie zaprojektowaną, designerską, podświetlaną ladę i przymierzalnie. Każda w innym odcieniu tak, aby kobiety mogły zobaczyć jak wyglądają w zestawieniu ze swoim ulubionym kolorem. Na deser szafa z hoolywodzkim neonem „new this week”, gdzie w jednym miejscu znajdziemy wszystkie nowości w sklepie.

Ubrania Forever Pink, Rue Paris czy For Fitness zaczęły masowo pojawiać na blogach modowych.  Na otwarciu nowego salonu w Centrum Handlowym  Wileńska część środowiska pojawiło się także osobiście w tym jedna z Sióstr Bukowskich.

Butik w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska jest na razie pierwszym salonem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY