REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 cze 2015 11:15
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
fot. Gino Rossi w nowym koncepcie został otwarty w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej

Salon tej znanej marki w zupełnie nowym koncepcie autorstwa LSD.studio z Krakowa został otwarty w częstochowskiej Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Znajdujący się w Galerii Jurajskiej salon Gino Rossi został relokowany i zwiększył swoją powierzchnię dwukrotnie. Nowa lokalizacja salonu marki to także odsłona nowego konceptu Gino Rossi, pierwsza w Polsce. Nowy lokal ma powierzchnię 121 m kw. Za projekt odpowiada pracownia LSD.studio z Krakowa.

Modernizacji uległ zarówno wystrój sklepu, witryny, jak również ekspozycje produktów.

 - Nowy koncept ma w sobie dużo klasycznego piękna, które podkreślają zastosowane materiały jak drewno, marmur i skóra oraz kolorystyka oparta na bieli, czerni i ciemnym brązie. Nowe witryny z kolei mają oddawać charakter marki – z jednej strony są bardzo klasyczne i akcentujące ponadczasowość - wypełniają je duże drewniane powierzchnie oraz satynowe plakaty, z drugiej wyrażają nowoczesne myślenie oparte na aktualnych trendach w designie. Strefa kasy skupiona jest wokół ekranu, na którym wyświetlane są filmy wizerunkowe Gino Rossi - mówi Wojciech Skulski,  VM i Trade Marketing Manager Gino Rossi.

To nie pierwsza modernizacja salonu w Galerii Jurajskiej w ostatnim półroczu. Niedawno na taki krok zdecydowały się tam salony C&A, Sizeer, Badura, Ryłko, TruTrussardi, a także restauracja McDonald’s. Z nowymi konceptami pod dach częstochowskiej galerii weszły natomiast New Balance i YES.  

 - Znane marki coraz częściej decydują się na lifting swoich salonów. Jest to podyktowane przede wszystkim nowymi oczekiwaniami, jakie przed markami stawiają ich klienci. Oczekują oni od salonów zarówno lepszej ekspozycji towaru, jak i bardziej komfortowej atmosfery robienia zakupów. Dziś klient chce poczuć się tak samo, jak w salonach znanych marek w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.