REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 cze 2015 11:15
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
fot. Gino Rossi w nowym koncepcie został otwarty w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej
Metamorfoza Gino Rossi w Galerii Jurajskiej

Salon tej znanej marki w zupełnie nowym koncepcie autorstwa LSD.studio z Krakowa został otwarty w częstochowskiej Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Znajdujący się w Galerii Jurajskiej salon Gino Rossi został relokowany i zwiększył swoją powierzchnię dwukrotnie. Nowa lokalizacja salonu marki to także odsłona nowego konceptu Gino Rossi, pierwsza w Polsce. Nowy lokal ma powierzchnię 121 m kw. Za projekt odpowiada pracownia LSD.studio z Krakowa.

Modernizacji uległ zarówno wystrój sklepu, witryny, jak również ekspozycje produktów.

 - Nowy koncept ma w sobie dużo klasycznego piękna, które podkreślają zastosowane materiały jak drewno, marmur i skóra oraz kolorystyka oparta na bieli, czerni i ciemnym brązie. Nowe witryny z kolei mają oddawać charakter marki – z jednej strony są bardzo klasyczne i akcentujące ponadczasowość - wypełniają je duże drewniane powierzchnie oraz satynowe plakaty, z drugiej wyrażają nowoczesne myślenie oparte na aktualnych trendach w designie. Strefa kasy skupiona jest wokół ekranu, na którym wyświetlane są filmy wizerunkowe Gino Rossi - mówi Wojciech Skulski,  VM i Trade Marketing Manager Gino Rossi.

To nie pierwsza modernizacja salonu w Galerii Jurajskiej w ostatnim półroczu. Niedawno na taki krok zdecydowały się tam salony C&A, Sizeer, Badura, Ryłko, TruTrussardi, a także restauracja McDonald’s. Z nowymi konceptami pod dach częstochowskiej galerii weszły natomiast New Balance i YES.  

 - Znane marki coraz częściej decydują się na lifting swoich salonów. Jest to podyktowane przede wszystkim nowymi oczekiwaniami, jakie przed markami stawiają ich klienci. Oczekują oni od salonów zarówno lepszej ekspozycji towaru, jak i bardziej komfortowej atmosfery robienia zakupów. Dziś klient chce poczuć się tak samo, jak w salonach znanych marek w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY