REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 01 sie 2019 16:00
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, czyli sztuka elegancji w królewskim mieście fot. mat. inwestora
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję
MGallery Hotel Collection, czyli nowa marka hoteli butikowych w Polsce. Każdy hotel jest unikatowy, ale razem stanowią spójną kolekcję

Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych - MGallery Hotel Collection. W marcu 2019 r. został otwarty Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, a w sierpniu br. pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery.

REKLAMA

MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Dzięki temu obiekty MGallery zapraszają gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze.

- MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery – każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim - jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje - podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor. 

Kolekcja MGallery

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że obok przepięknych obiektów w Czechach, na Węgrzech oraz Bośni, możemy rozwijać tę wyjątkową markę również w Polsce. Nowy hotel to zawsze ogromne wyzwanie, a nowa marka, to podwójna odpowiedzialność, ale i ogromna satysfakcja. Wierzę, że MGallery we Wrocławiu i Krakowie - ze swoją historią i klimatem, będą przez gości kochane tak samo, jak w przypadku już ponad 100 istniejących obiektów marki na całym świecie – dodaje Joanna Świerkosz.

Memorable Moments i well-being

Jako marka hoteli butikowych, każdy MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki, którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję.

Jednym z nich jest tworzenie tzw. Memorable Moments - niezapomnianych momentów, które przyjmują różne formy – drobnych prezentów, unikatowych rytuałów - zawsze związanych z miejscem i lokalną kulturą. Zgodnie z filozofią celebrowania wyjątkowych chwil, każdy hotel kreuje własne, niepowtarzalne doświadczenie. W Krakowie jest to m.in. lot helikopterem do Zakopanego na ekskluzywny wysokogórski piknik czy prywatny rejs po Wiśle połączony z romantyczną kolacją, przygotowaną przez Szefa Kuchni restauracji GAVI. We Wrocławiu na gości czekają romantyczne chwile na hotelowym dachu, pod rozgwieżdżonym firmamentem, gdzie delektując się szampanem, mogą podziwiać widok zasypiającego miasta oraz urok mistycznej wyspy.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.