REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 cze 2014 13:56
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Wnętrze salonu popularno-naukowego BayLab firmy Bayer, projekt: Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis

Multimedialny salon popularno-naukowy, w którym Bayer dzieli się wiedzą o innowacyjnych rozwiązaniach dla lepszego życia, swoim nowym wystrojem nawiązuje do macro rzeczywistości, która nas otacza.

REKLAMA

Grupa Advertis, specjalizująca się w realizacji projektów w obszarze systemów informacji wizualnej, elementów wyposażenia wnętrz komercyjnych oraz wsparcia sprzedaży, odpowiada za przygotowanie nowej szaty graficznej wnętrza BayLab firmy Bayer.

Na ścianie pojawiły się zdjęcia tęczówki oka, połówek pomidorów i granulek poliwęglanu, nawiązujące do trzech kluczowych obszarów, w których działa firma Bayer: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysokospecjalistycznych materiałów.

W 2012 roku, kiedy Bayer uruchamiał warszawski showroom „BayLab” Advertis na zlecenie firmy Transformation odpowiadał za kompleksowe wykonanie:

- dedykowanych mebli z polerowanej stali i Corian-u
- zabudowy ścian w technologii szkło lakierowane
- podświetlanych wymiennych grafik wielkoformatowych
- paneli uchylnych z HPLu
- ekspozytorów na materiały reklamowe
- identyfikacji graficznej

Celem ostatniej realizacji Grupy Advertis dla firmy Bayer było odświeżenie wnętrza showroom’u BayLab w Warszawie poprzez wymianę grafik tła na ścianach. Podświetlona ledami grafika, drukowana na specjalnych tkaninach została osłonięta przezroczystym szkłem, co zapewniło głębię i soczystość barw. Przegrody ze szkła zostały wyklejone drukowaną, matową folią imitującą szronienie, dzięki czemu idealnie komponują się z błyszczącą grafiką kostek lodu.

Grafiki, które wykorzystano do realizacji wnętrza zostały wybrane i skomponowane przez Advertis.

- Realizacja dla BayLab Bayera wymagała od nas dopasowania tła pomieszczenia do jego przeznaczenia. Chcieliśmy z jednej strony podkreślić, że jest to miejsce spotkań z nauką i technologią, z drugiej ocieplić nieco wizerunek laboratorium, które kojarzy się zwykle ze sterylną i mało przyjazną przestrzenią. Dzięki zastosowaniu intensywnych kolorów i zbliżeń na detale wierzę, że końcowy efekt spełnił oczekiwania - komentuje Paweł Gardasiewicz, prezes Grupy Advertis.

Warszawski BayLab to drugie tego typu miejsce w Europie (po Niemczech). To element globalnego programu promocji nauki ‘Making Science Make Sense’. Salon wpisał się już do krajobrazu instytucji popularyzujących naukę. Podobnie, jak w roku ubiegłym, weźmie udział w Festiwalu Nauki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY