REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 16 cze 2014 13:56
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Wnętrze salonu popularno-naukowego BayLab firmy Bayer, projekt: Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis
Miejsce spotkań z nauką i technologią według Advertis

Multimedialny salon popularno-naukowy, w którym Bayer dzieli się wiedzą o innowacyjnych rozwiązaniach dla lepszego życia, swoim nowym wystrojem nawiązuje do macro rzeczywistości, która nas otacza.

REKLAMA

Grupa Advertis, specjalizująca się w realizacji projektów w obszarze systemów informacji wizualnej, elementów wyposażenia wnętrz komercyjnych oraz wsparcia sprzedaży, odpowiada za przygotowanie nowej szaty graficznej wnętrza BayLab firmy Bayer.

Na ścianie pojawiły się zdjęcia tęczówki oka, połówek pomidorów i granulek poliwęglanu, nawiązujące do trzech kluczowych obszarów, w których działa firma Bayer: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysokospecjalistycznych materiałów.

W 2012 roku, kiedy Bayer uruchamiał warszawski showroom „BayLab” Advertis na zlecenie firmy Transformation odpowiadał za kompleksowe wykonanie:

- dedykowanych mebli z polerowanej stali i Corian-u
- zabudowy ścian w technologii szkło lakierowane
- podświetlanych wymiennych grafik wielkoformatowych
- paneli uchylnych z HPLu
- ekspozytorów na materiały reklamowe
- identyfikacji graficznej

Celem ostatniej realizacji Grupy Advertis dla firmy Bayer było odświeżenie wnętrza showroom’u BayLab w Warszawie poprzez wymianę grafik tła na ścianach. Podświetlona ledami grafika, drukowana na specjalnych tkaninach została osłonięta przezroczystym szkłem, co zapewniło głębię i soczystość barw. Przegrody ze szkła zostały wyklejone drukowaną, matową folią imitującą szronienie, dzięki czemu idealnie komponują się z błyszczącą grafiką kostek lodu.

Grafiki, które wykorzystano do realizacji wnętrza zostały wybrane i skomponowane przez Advertis.

- Realizacja dla BayLab Bayera wymagała od nas dopasowania tła pomieszczenia do jego przeznaczenia. Chcieliśmy z jednej strony podkreślić, że jest to miejsce spotkań z nauką i technologią, z drugiej ocieplić nieco wizerunek laboratorium, które kojarzy się zwykle ze sterylną i mało przyjazną przestrzenią. Dzięki zastosowaniu intensywnych kolorów i zbliżeń na detale wierzę, że końcowy efekt spełnił oczekiwania - komentuje Paweł Gardasiewicz, prezes Grupy Advertis.

Warszawski BayLab to drugie tego typu miejsce w Europie (po Niemczech). To element globalnego programu promocji nauki ‘Making Science Make Sense’. Salon wpisał się już do krajobrazu instytucji popularyzujących naukę. Podobnie, jak w roku ubiegłym, weźmie udział w Festiwalu Nauki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.