REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Miks handlu i rozrywki, czyli nowe trendy w galerii

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 paź 2016 11:47
Miks handlu i rozrywki, czyli nowe trendy w galerii
Gemini Park Tychy
Miks handlu i rozrywki, czyli nowe trendy w galerii
Miks handlu i rozrywki, czyli nowe trendy w galerii

Jesienią 2017 roku otwarte zostanie centrum handlowo-rozrywkowe Gemini Park Tychy, które zaprojektowane zostało zgodnie ze zmieniającymi się preferencjami zakupowymi konsumentów. Oprócz oferty handlowej, w obiekcie zaplanowana została obszerna strefa gastronomiczna i sektor rozrywkowy, a cały budynek projektowany był z myślą o sprzedaży wielokanałowej.

REKLAMA

Zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów oraz rosnąca rola e-commerce wymuszają zmianę roli współczesnych centrów handlowych – wynika z raportu „Nowy wymiar zakupów. Centra handlowe przyszłości”. Zgodnie z publikacją, to doświadczenia pozazakupowe napędzają sprzedaż, a ich poprawa jest podstawowym elementem strategii obiektów handlowych. Duże znaczenie ma także wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz szeroki wachlarz możliwości spędzania wolnego czasu w galerii. Kluczową rolę w wydłużaniu pobytu klientów w obiekcie pełni natomiast strefa food court.

– Rynek handlowy stale się przekształca, dlatego konieczne jest dostosowywanie oferty obiektów handlowych do zmian społecznych, aktualnych trendów i postępu technologicznego. Przed budową tyskiego Gemini Park przeprowadziliśmy szereg wnikliwych analiz lokalnego rynku. Dzięki tej wiedzy mogliśmy zaprojektować obiekt z uwzględnieniem postępujących zmian. Dlatego też szczególne znaczenie przywiązujemy nie tylko do bogatej oferty handlowej, ale też do komponentu rozrywkowego i strefy restauracyjnej, która pozwoli na miłe spędzenie wolnego czasu. Szczególną uwagę zwracamy także na przygotowywanie eventów oraz sprzedaż wielokanałową, która usprawni sam proces zakupowy – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Dla współczesnych konsumentów, którzy coraz więcej zakupów robią przez Internet, duże znaczenie ma wykorzystanie nowoczesnych technologii. Dlatego też tyskie Gemini Park zaprojektowane zostało z uwzględnieniem omnichannel.

Zgodnie z raportem, już niebawem największą grupę konsumentów stanowić będzie Pokolenie Z, czyli dzisiejsi nastolatkowie. Grupa ta ma silną potrzebę rozrywki, którą chce zaspokajać w centrach handlowych i to właśnie w obiektach tego typu chciałaby przebywać przez cały dzień.

– Z myślą o umożliwieniu konsumentom spędzania wolnego czasu w Gemini Park Tychy, dużą rolę przywiązaliśmy do budowy odpowiedniego komponentu rozrywkowo-restauracyjnego. Wśród najemców znalazła się Fabryka Formy, która na powierzchni 1,8 tys. mkw. oferować będzie możliwość skorzystania z siłowni oraz zajęć fitness. Rozbudowaną strefę restauracyjną, w której można zjeść lunch z rodziną i przyjaciółmi stworzą m.in. Olimp, Companeros, Kebab by Olimp, Cafe de Grano i Lodomania. Obecnie finalizowane są umowy z kolejnymi najemcami, którzy poszerzą sektor rozrywkowy obiektu. Planujemy także zagospodarowanie terenu wokół centrum by stworzyć tam przestrzeń do spędzania czasu wolnego – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji, Gemini Holding.

Uzupełnieniem oferty centrum będzie szereg wydarzeń dla całych rodzin, jak na przykład wystawy edukacyjne, spotkania z ludźmi sportu czy eventy rozrywkowe. Pomimo iż centrum handlowe w Tychach nie zostało jeszcze otwarte, w maju już odbył się Wielki Piknik z udziałem gwiazd kabaretu, muzyki i sportu organizowany przez właściciela tyskiego Gemini Park. W wydarzeniu uczestniczyło ok. 12 tys. osób.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY