REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

Forbo
×

Szukaj w serwisie

Millenialsi nie są łatwym klientem dla centrum handlowego

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2017 16:49
Millenialsi nie są łatwym klientem dla centrum handlowego
Hala Koszyki. Fot. Griffin Real Estate

Jak ich przyciągnąć? Nieoczywistą ofertą foodcourtu, w której na pewno nie znajdzie McDonald’s - uważają prelegenci sesji „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe”, która odbyła się podczas 4 Design Days.

REKLAMA

– Millenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi. To pokolenie chce wychodzić z domu, aby się socjalizować – zauważa Aleksandra Stefaniak, Business Partner, U. Marketing Agency. Dodaje, że dla zarządców stanowi to wyzwanie. – To trudne zadanie, aby przyciągnąć do centrum handlowego niesieciowe formaty, które mogą mieć problemy z udźwignięciem czynszu – nadmienia Stefaniak.

Jednym z ostatnich przykładów takich nieoczywistych formatów gastronomicznych w centrum handlowym jest nowa Hala Koszyki – otwarta w październiku 2016 r., która przyciąga warszawskich millenialsów.

– Prawie cztery lata pracowałam nad specjalizacją Hali Koszyki. Podjęliśmy się dużego ryzyka, bowiem nie planowaliśmy tam kolejnego McDonald’sa, a postawiliśmy na ofertę niszową. To było trudne zadanie znaleźć odpowiednią ofertę i restauratora, którego stać, aby zainwestować w lokal. Jednak okazało się strzałem w dziesiątkę. Nasza nieoczywista oferta przyciągnęła tłumy, odwiedziło nas już milion klientów – opowiada Edyta Bobek, Leasing Director, Griffin Real Estate.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY