REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Millenialsi nie są łatwym klientem dla centrum handlowego

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2017 16:49
Millenialsi nie są łatwym klientem dla centrum handlowego
Hala Koszyki. Fot. Griffin Real Estate

Jak ich przyciągnąć? Nieoczywistą ofertą foodcourtu, w której na pewno nie znajdzie McDonald’s - uważają prelegenci sesji „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe”, która odbyła się podczas 4 Design Days.

REKLAMA

– Millenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi. To pokolenie chce wychodzić z domu, aby się socjalizować – zauważa Aleksandra Stefaniak, Business Partner, U. Marketing Agency. Dodaje, że dla zarządców stanowi to wyzwanie. – To trudne zadanie, aby przyciągnąć do centrum handlowego niesieciowe formaty, które mogą mieć problemy z udźwignięciem czynszu – nadmienia Stefaniak.

Jednym z ostatnich przykładów takich nieoczywistych formatów gastronomicznych w centrum handlowym jest nowa Hala Koszyki – otwarta w październiku 2016 r., która przyciąga warszawskich millenialsów.

– Prawie cztery lata pracowałam nad specjalizacją Hali Koszyki. Podjęliśmy się dużego ryzyka, bowiem nie planowaliśmy tam kolejnego McDonald’sa, a postawiliśmy na ofertę niszową. To było trudne zadanie znaleźć odpowiednią ofertę i restauratora, którego stać, aby zainwestować w lokal. Jednak okazało się strzałem w dziesiątkę. Nasza nieoczywista oferta przyciągnęła tłumy, odwiedziło nas już milion klientów – opowiada Edyta Bobek, Leasing Director, Griffin Real Estate.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.