REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 wrz 2016 13:11
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Wola Park, fot. materiały prasowe
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park

Rozbudowa Wola Parku to jedno z największych przedsięwzięć na warszawskim rynku komercyjnym w ostatnich latach. Centrum handlowe powiększyło się o ponad 17,5 tys. mkw. Powstała również nowa strefa food court. Czy remont centrum wpłynął na poziom zadowolenia i lojalności klientów wobec marki?

REKLAMA

17 września 2015 r. została otwarta nowa część Centrum Handlowego Wola Park w Warszawie. Projekt przetargowy rozbudowy centrum przygotowała firma Prochem. Za projekt przetargowy przebudowy istniejącej części odpowiada Bazukastudio. Projekt wnętrz i modernizacji fasad stworzyła firma Bose International Planning and Architecture.

Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności klientów wobec marki? Wola Park, aby się tego dowiedzieć, przeprowadził wraz z firmą GFK badania. 

Metamorfoza Wola Parku przyniosła korzystne dla jego funkcjonowania efekty. Niezmiennie znajduje się w czołówce najlepszych centrów handlowych w Warszawie. Dzięki inwestycji i remoncie, który odbył się w zeszłym roku, wzrosło i stale wzrasta zainteresowanie klientów Centrum nie tylko z dzielnicy Wola, ale także z całej Warszawy. W minionym półroczu obiekt może pochwalić się ponadprzeciętną frekwencją. Każdego miesiąca Centrum odwiedza ponad milion osób. Rekord odnotowany został w grudniu - ponad 1,3 miliony odwiedzających, a w ciągu całego roku ponad 13 milionów, co świadczy o ogromnym potencjale tego miejsca.

Wyniki badań wskazują również na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Wola Park jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy. Podczas badania 92 proc. ankietowanych stwierdziło, że na pewno do niego powróci. 90 proc. klientów zadowolonych jest także z oferty Wola Parku. Zdecydowanie zadowolenie to wzrosło po rozbudowie Centrum. które wpłynęło na zwiększenie liczby lokali i dostępnych usług.

Nowe salony, strefa food court i coś więcej

Obecnie w centrum handlowym znajduje się ponad 200 salonów oraz punktów usługowych. Są to sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił również ofertę o nowe salony. Pojawiły się też nowe lokale gastronomiczne. W ramach rozbudowy Wola Parku rearanżacji uległa strefa food court – zajmuje obecnie powierzchnię ponad 1 200 mkw. Wśród 14 najemców strefy gastronomicznej pojawiło się wiele nowych marek.

Wola Park to nie tylko obiekt handlowy. Jest miejscem spotkań, imprez rozrywkowych, edukacyjnych i prozdrowotnych. W Centrum organizowane są bezpłatne badania i porady lekarskie. Raz w miesiącu w Wola Parku odbywa się Jarmark Produktów Regionalnych, który podtrzymuje tradycję i promuje regionalnych producentów, jak również, i przede wszystkim, podoba się klientom. Wola Park śledzi również trendy w modzie, dlatego organizuje już cyklicznie targi mody i designu, podczas których odwiedzający mogą zakupić rzeczy prosto od projektantów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY