REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Na płótnie - nowy koncept dla United Colors of Benetton

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 cze 2014 14:19
Na płótnie - nowy koncept dla United Colors of Benetton
United Colors of Benetton, "Na płótnie" - to nowy koncept salonów odzieżowej marki

Salony marki United Colors of Benetton przejmują kolejno nowy wystrój i pomysł na aranżację. "Na płótnie" - to nazwa konceptu, który został zainaugurowany we Włoszech. Salony marki zmieniać się będą kolejno poza granicami Włoch, najpierw we Francji i w Rosji.

REKLAMA

Nowy koncept marki United Colors of Benetton "Na płótnie", podkreśla klasyczną architekturę sklepów i jednocześnie unowocześnia oraz ułatwia kientom robienie zakupów. łączy w sobie włoski styl i design podażąjący za nowoczesną filozofią marki. Efektem zmian jest ciepły w odbiorze, otwarty i dynamiczny sklep. Salon ma być artystyczną pracownią, w której klienci będą mogli szybciej i łatwiej podjąć decyzję. Na ścianach wiszą ekrady LCD, tablety, z których wyświetlane są filmy na temat produktów marki. Na każdym kroku jednak podkreślane są dwa najważniejsze motywy marki - kolory i dzianina.

Stalowe kolumny i panele przesuwne umieszczone w salonie marki nadają mu oryginalnego wyrazu i definiują określone miejsca. Część sklepu poświecona jes dzianinie, inna część prezentacji najnowszych trendów. Motywem przewodnim nadal jest jednak mieszanka kolorów. Obecne na każdej ścianie ekrany mają dawać wrażenie mobilności i nowoczesności, dynamicznego podejścia do zakupów. 

Jeśli klient nie znajduje danego produktu na półce ma możliwość wyszukania poprzez umieszczone w sklepie tablety i iPady dnej rzeczy w sklepie internetowym. Zamysłem były "niekończące się półki" z produktami marki. Klient, dzięki takim zabiegom, wprowadzony jest całkowicie w świat United Colors of Benetton.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY