REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 cze 2015 15:26
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Costa w Atrium Promenada
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie
Najbardziej popularne sieci gastronomiczne w Warszawie

Warszawskie centra handlowe mają ofertę około 240 punktów gastronomicznych. Zobacz, jak wyglądają najbardziej popularne koncepty.

REKLAMA

Największe pod względem ilości lokali strefy food court znajdują się w Złotych Tarasach, Blue City i CH Janki. Natomiast najbogatsze w punkty gastronomiczne pasaże są w Złotych Tarasach, Galerii Mokotów i Arkadii. W ostatnim czasie przebudowy i modernizacje stref gastronomicznych przeprowadzone zostały m.in. w Galerii Mokotów, Arkadii, Blue City, na ukończeniu jest także przebudowa strefy gastronomicznej w centrum handlowym Wola Park.

W strefach food court warszawskich centrów handlowych znajdziemy zazwyczaj bary fast food, bary z kuchnią azjatycką, włoską, meksykańską, polską a także ryby, kebaby, sałatki i kanapki. Restauracje działające w centrach handlowych oferują przede wszystkim kuchnie: włoską, azjatycką, amerykańską, polską oraz sushi. Regularne lokale za stolikami w pasażach to także kawiarnie, lodziarnie i pijalnie czekolady. Z wysp i stoisk gastronomicznych korzystają głównie kawiarnie, lodziarnie jak i najemcy oferujący mrożone jogurty i soki.

Stworzenie dobrej strefy gastronomicznej nie jest proste. Jak wynika z badań Colliers International, na równi z poprawą jakości jedzenia ankietowani życzyliby sobie wzrostu komfortu spożywania posiłków – większej ilości miejsc do siedzenia, dostosowania przestrzeni do potrzeb rodzin z dziećmi, toalet w bliskim sąsiedztwie stref gastronomicznych, a także takiej aranżacji food court, aby uzyskać atmosferę ciszy i spokoju.

— Konsumenci nie oczekują „rewolucji” ale przede wszystkim poprawy jakości potraw oraz lepszej funkcjonalności stref gastronomicznych tak, aby jedzenie w centrach handlowych stało się przyjemnością, a nie tylko koniecznością. Rzecz jasna niezbędne jest podejście indywidualne z uwagi na specyficzną lokalizację i profil każdego obiektu ale gastronomia to z pewnością ten czynnik, który może pozytywnie wyróżnić centrum handlowe na tle rosnącej konkurencji — komentuje Katarzyna Michnikowska, starszy analityk z Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International.

Na liście najczęściej działających w warszawskich centrach handlowych znalazły się takie sieci, jak Costa Coffe, A.Blikle czy McDonald`s. Dane dotyczą obiektów: Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Blue City, Wola Park, Atrium Promenada, CH Atrium Reduta, CH Atrium Targówek, Sadyba Best Mall i CH Janki.

Pełna lista na zdjęciach powyżej



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY