REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najnowsze trendy w identyfikacji wizualnej

  • Autor: propertydesign.pl
  • 18 kwi 2014 16:03
 Najnowsze trendy w identyfikacji wizualnej
fot. Aleksandra Sosnowska, prezes zarządu CPI Studio

Identyfikacja wizualna w projekcie wnętrz służy do budowania przewagi rynkowej. Jakie są najnowsze trendy? - Trendem, który coraz mocniej istnieje w świadomości jest CSR brandingowy - mówi Aleksandra Sosnowska, prezes zarządu architektoniczno - brandingowego CPI Studio.

REKLAMA

Myśląc o marce, najczęściej identyfikujemy ją ze znakiem firmy. Ale marka to dużo więcej niż znak. - Marka to zespół skojarzeń z firmą, wyrażenie graficzne jej cech unikalnych, skojarzeń które są tylko do niej przypisane - podkreśla Aleksandra Sosnowska, prezes zarządu architektoniczno - brandingowego CPI Studio.

Od wielu lat inwestorzy i projektanci wnętrz świadomie używają narzędzia jakim jest identyfikacja wizualna do budowania przewagi rynkowej. Najnowszym trendem w identyfikacji wizualnej jest CSR brandingowy. - Jego istotą jest minimalizowane efektów środowiskowych związanych z cyklem życia marki oraz odpowiedzialnością firm za strumienie odpadów powstające w wyniku procesów rebrandingowych oraz refreshingowych. W praktyce, trend ten wymaga od zespołu pracującego nad re-aranżacją wnętrza, świadomego doboru materiałów, z których są wytwarzane nośniki wizualne, tak aby zmniejszyć ilość odpadów przy rebrandingu sieci - wyjaśnia.

Ten trend wymaga od strony projektantów dużo większej wiedzy technologicznej, a ze strony prowadzącego projekt - świadomości wpływu wymienianych nośników na środowisko naturalne.

Czy przyszłością będą re-brandingowe projekty wnętrz w pełni oparte na recyklingu? - Ścieżka „odpowiedzialnego zarządzania marką” jest nieunikniona, w dobie dbania o środowisko naturalne - podkreśla.

Aleksadra Sosnowska widzi przyszłe projekty, w których klient będzie chciał się wyróżnić na rynku, nie tylko poprzez odświeżony wygląd swojej sieci, ale będzie chciał komunikować, że przeprowadził cały proces w oparciu o „świadomą odpowiedzialność biznesu” poprzez dbanie o środowisko naturalne. - Marzy nam się przygotowanie projektu, który użyłby tych samych nośników identyfikacji wizualnej, ale nadał im nowy wyraz graficzny. Projekt, który re-aranżowałby wnętrze placówki, ale używając odświeżonych mebli i nośników POS. Tak, aby nadać nowy wyraz wizualny dotychczasowym obiektom kształtującym wnętrze - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.