REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Novotel stawia na design, bo się opłaca

  • Autor: Anna Liszka, Propertydesign.pl
  • 13 kwi 2016 09:10
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel Warszawa Airport, fot. Materiały prasowe
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca
Novotel stawia na design, bo się opłaca

Marka Novotel należąca do sieci hotelowej AccorHotels silnie inwestuje w design. W tym roku Novotel Warszawa Airport już odmienił swoje wnętrza, a zmiany czekają również Novotel Szczecin. Z AccorHotels współpracują takie pracownie jak Kaczmarek Studio i pracownia Tremend.

REKLAMA

Designerskie sale konferencyjne, nowe lobby, bary, restauracje, a nawet spersonalizowane pokoje - tak się zmienia Novotel po to, aby socjalizować klientów i sprawić, żeby gość powrócił do hotelu. AccorHotels stawiając na design, współpracuje z takimi polskimi pracowniami jak Kaczmarek Studio np. przy flagowym hotelu marki Mercure w Krakowie, czy z pracownią Tremend, która dba o design hoteli Ibis i jest odpowiedzialna za odmienione wnętrza Novotel Warszawa Airport.

- Stawiamy na design, aby odpowiedzieć na potrzeby gościa. Nie tyle tego co odwiedza nas dziś, ale myślimy o tym, który pojawi się jutro - tzw. gościa jutra - podkreśla Joanna Świerkosz,VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Wschodniej.

I tak Novotel Warszawa Airport odmienił sale konferecyjne. Nowa, designerska sala ma jeden ważny atut. Jak wspomina Świerkosz, jest to jedna z nielicznych sal konfencyjnych, gdzie może wjechać do niej... dużą ciężarówką. Zatem organizacja np. wystawy samochodów nie stanowi dla hotelu żadnego problemu.

Sieć AccorHotels średnio co 5-7 lat zmienia strategię w związku z ewoulacją pokoi hotelowych. I wtedy na ogół następuję zmiana m.in. aranżacji. Jedną z tegorocznych nowości są spersonalizowane pokoje. W  Novotel Warszawa Airport pojawiły się takie trzy - zaprojektowane przez pracowników hoteli. Mamy np. pokój surfera, który aranżował pracownik hotelu z pasją do deski.

Na przestrzeni lat marka Novotel zmieniła również swoje podejście do aranżacji przestrzeni wspólnych. Lobby, bary czy restarauracje mają stać się centralnym miejscem hotelu. To nie mają być puste przestrzenie, ale pełne ludzi. Marka stawia na socjalizację swoich klientów. Czytanie książek, odpowiadanie na maile czy rozmowa ma odbywać się właśnie w tych miejscach.

W tym roku zyska nowe oblicze Novotel Szczecin, który przejdzie modernizację przestrzeni ogólnodostępnych. Jak wspomina Świerkosz, hotel wymaga odświeżenia swojego wzerunku. - Hotel ma stać się bardziej designerski i nowoczesny - nadmienia Świerkosz i dodaje, że marka przy wnętrzach mocno współpracuje z designerami. Bo design hoteli ma sprawić, że goście pozostaną z Novotelem na dłużej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY