REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 wrz 2018 15:02
Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes
fot. mat. prasowe Espes
Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes
Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes
Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes
Nowa siedziba na 20-lecie firmy Espes

500 mkw. części produkcyjnej, 160 mkw. powierzchni biurowej oraz 70 mkw. części socjalnej – tak będzie wyglądał nowy budynek firmy Espes, który powstaje z okazji 20-lecia spółki. Inwestycja zlokalizowana w podwarszawskich Michałowicach będzie uzupełnieniem dotychczasowej infrastruktury przedsiębiorstwa.

REKLAMA

- Systematyczne powiększanie zespołu naszych specjalistów oraz partnerów biznesowych spowodowało, że zdecydowaliśmy się na zagospodarowanie terenu znajdującego się tuż przy naszym biurze przy ulicy Ewy 4 w Michałowicach i wybudowanie drugiego, dodatkowego obiektu – informuje Tomasz Sierakowski, prezes firmy Espes.

Designerski projekt

Nowy budynek firmy będzie uzupełnieniem dotychczasowej infrastruktury przedsiębiorstwa – biurowca projektu Techno-Arch, oddanego do użytku 8 lat temu.  – Wszędzie tam, gdzie jest to technologicznie możliwe, zostaną wstawione części wykonane ze szkła. Zarówno w biurze, jak i części produkcyjnej zostanie zamontowane najnowszej technologii szkło hartowane cool light produkcji Saint Gobain – mówi Tomasz Sierakowski.. – Szkło charakteryzuje się wysokimi parametrami akustycznymi (44 dB), dzięki którym w nowym budynku będzie aż 3 razy ciszej niż w obecnym – dodaje. Szkło Saint Gobain charakteryzuje także niska przenikalność energii i wysoka ochrona termoizolacyjna. Zapewni to oszczędność energii dzięki redukcji strat ciepła, a także komfortową atmosferę pracy. Cały front budynku będzie stanowić podwieszone „akwarium”. Ta część zostanie przeznaczona na biuro Espes Office oraz jej siostrzanej firmy Foldekor, która zajmuje się wzornictwem reklamowym.

Nowoczesne biura i zakład obróbki szkła

Powstający obiekt to aż 230 mkw. przestrzeni dla pracowników biurowych i 500 mkw. przeznaczonych na nowoczesny zakład obróbki szkła. Obiekt został stworzony z myślą o komforcie klientów i pracowników. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom na część socjalną przeznaczono aż 70 mkw. Będzie ona obejmowała m.in. nowoczesną, przeszkloną kuchnię z wyjściem na taras. – Chcemy stworzyć przyjemne i ergonomiczne miejsce dla naszych pracowników, a także sprawić, aby odwiedzający nas klienci czuli się komfortowo w naszych przestrzeniach i chętnie do nas wracali – informuje Tomasz Sierakowski. – Z myślą o spotkaniach biznesowych, a także odpoczynku i komforcie pracowników zaprojektowaliśmy duży taras. Jesteśmy pewni, że będzie to miejsce pełne inspiracji i relaksu – dodaje. Dach o powierzchni 180 mkw. znajdujący się nad częścią biurową został przeznaczony w całości na zielony ogród, co uatrakcyjni wygląd całego budynku.

Nowy wymiar obróbki szkła

W nowym budynku znajdzie się także nowoczesna fabryka o powierzchni 500 mkw., w której będzie odbywał się w pełni zautomatyzowany proces obróbki szkła. Wysokość bram wjazdowych do hali umożliwi wjazd do środka standardowego tira, co znacznie zoptymalizuje procesy logistyczne. – Część produkcyjna jest cofnięta względem części biurowej, w celu zapewnienia jak największego komfortu pracowników obu sfer – komentuje prezes. – W nowej hali produkcyjnej będzie odbywał się w pełni zautomatyzowany proces obróbki szkła. To pozwoli nam na zwiększenie produkcji, przy zachowaniu wysokiej jakości, która jest kluczowym elementem naszej przewagi konkurencyjnej na rynku – informuje.

Obiekt zostanie oddany do użytku wiosną 2019 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.