REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa wizytówka stolicy rozświetlona

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 cze 2014 11:15
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Neon „Miło Cię Widzieć” na Moście Gdańskim, fot. RWE
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona
Nowa wizytówka stolicy rozświetlona

Rozświetlono neon „Miło Cię Widzieć” na Moście Gdańskim, który zwyciężył w konkursie: Neon dla Warszawy. Celem konkursu było zaprojektowanie nowej wizytówki stolicy.

REKLAMA

Podczas sobotnich Wianków na Wisłą uruchomiono neon „Miło Cię Widzieć”, którego fundatorem jest RWE Polska S.A. Wydarzenie zgromadziło ponad 100 000 mieszkańców stolicy, którzy bawili się na koncertach na Podzamczu. Tuż przed północą na scenie przygasły światła, a oczy wszystkich zwróciły się w kierunku Mostu Gdańskiego, na którym rozświetliło się hasło „Miło Cię Widzieć”. Wydarzenie zakończył pokaz sztucznych ogni.

– Bardzo cieszymy się, że rozświetlenie neonu „Miło Cię Widzieć” pozytywnie zaskoczyło i sprawiło tak wiele radości uczestnikom Wianków – mówi Iwona Jarzębska, Dyrektor Komunikacji RWE Polska. Mamy nadzieję, że przywitanie z neonu „Miło Cię Widzieć” wejdzie na stałe do słownika mieszkańców Warszawy – dodaje.

Neon „Miło Cię Widzieć” autorstwa Mariusza Lewczyka zwyciężył w konkursie Neon dla Warszawy, którego celem było zaprojektowanie nowej wizytówki stolicy. Organizatorami przedsięwzięcia były Muzeum Neonów i RWE Polska S.A. Koncern był również fundatorem nagrody. Lokalizacja neonu na Moście Gdańskim została zaproponowana przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Do udziału w konkursie zgłosiło się ponad 450 artystów z całej Polski.

– Obrady jury były bardzo burzliwe, a poziom prac niezwykle wysoki. Wybór najlepszego projektu nie był łatwy, dlatego cieszę się, że zwycięzcą jest „Miło Cię Widzieć”. Wierzymy, że neon stanie się istotnym elementem promocji miasta – mówi Jarosław Jóźwiak dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy, członek jury konkursowego.

– Uczestnicy konkursu wykazali się olbrzymią kreatywnością, wykorzystując często tradycyjne symbole Warszawy, takie jak: PKiN, Syrenka, mosty czy wieżowce. Wygrał jednak projekt unikatowy, który ma szansę stać się nową wizytówką stolicy – dodaje Ilona Karwińska, dyrektor Muzeum Neonów, członek jury konkursowego.

 – Neon „Miło Cię Widzieć” poza urozmaiceniem krajobrazu rewitalizowanych Bulwarów Wiślanych, wysyła również bardzo pozytywny komunikat, zapraszając do przeżycia wyjątkowych chwil na terenie stołecznego miasta. Dzięki ekspozycji na Moście Gdańskim, neon będzie doskonale widoczny dla setek ludzi spacerujących, odpoczywających i uprawiających sport nad Wisłą – mówi Mariusz Lewczyk, autor neonu.

RWE Polska S.A. zaprasza wszystkich mieszkańców Warszawy i turystów na oglądanie neonu na Moście Gdańskim. Będzie on widoczny z Bulwarów Wiślanych i Podzamcza, patrząc od strony Starego Miasta.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY