REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe biuro Jeronimo Martins Polska: futurystyczne kształty i przykuwające oko detale

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 sie 2014 10:30
Nowe biuro Jeronimo Martins Polska: futurystyczne kształty i przykuwające oko detale
Biuro Jeronimo Martins Polska, fot. Szymon Polanski
Nowe biuro Jeronimo Martins Polska: futurystyczne kształty i przykuwające oko detale
Nowe biuro Jeronimo Martins Polska: futurystyczne kształty i przykuwające oko detale
Nowe biuro Jeronimo Martins Polska: futurystyczne kształty i przykuwające oko detale

Projekt Biura Głównego Jeronimo Martins Polska S.A. zlokalizowanego przy ul. Dolnej 3 w Warszawie został opracowany przez pracownię KSArchitekci, zaś za obrandowanie odpowiedzialna była Grupa Advertis.

REKLAMA

Firma Jeronimo Martins utrzymuje się w czołówce najprężniej rozwijających się firm na polskim rynku. W roku 2012 otrzymała nagrodę, w kategorii „New Retail Concept of the Year” za skutecznie przeprowadzoną zmianę wizerunku największej sieci sklepów w Polsce. 

Za projekt i kompleksową aranżację całej powierzchni biurowej odpowiedzialna była pracownia KSArchitekci, założona przez Krzysztofa Skłodowskiego. Zaś za wykonanie elementów nowej aranżacji strefy recepcyjnej, strefy zarządu, a także elementów identyfikacji biura oraz systemu informacji powierzono Grupie Advertis.

- Zależało nam na tym, aby przestrzenie były nośnikiem komunikatu o sukcesie biznesowym firmy. Obecnie każda z powierzchni jest wizytówką marki. Wkraczając w kolejne przestrzenie, dowiadujemy się coraz więcej o gospodarzu, poznajemy historię firmy – mówi Paweł Gardasiewicz, prezes Grupy Advertis.

Pierwszym pomieszczeniem, dostępnym dla gości i pracowników jest foyer na parterze. Nad recepcją umieszczono logotyp firmy wykonany ze stali nierdzewnej na szkle. Wyeksponowane zostały również logotypy marek wchodzących w skład grupy. Po podejściu do recepcji wzrok gości pada na mapę Polski z naniesionymi lokalizacjami sieci sklepów Biedronka. Instalacja wykonana została za pomocą nadruku bezpośredniego na szkle, z naniesionymi naklejkami w postaci trójwymiarowych biedronek. Mapa wyposażona jest ponadto w elektroniczny licznik zasięgu sieci sklepów. Dzięki temu już po pierwszych minutach spędzonych w siedzibie firmy odwiedzający dowiadują się, że Jeronimo Martins jest właścicielem największej sieci sklepów w Polsce.

W kolejnym pomieszczeniu – strefie dla gości, usytuowano słup podświetlany LED z wymienną grafiką, na której prezentowane są założenia społecznej odpowiedzialności firmy oraz filary jej działalności. O skuteczności we wdrażaniu idei w życie świadczą nagrody i trofea, udostępnione w nowoczesnych, wolnostojących ekspozytorach. Tradycyjne umieszczenie dyplomów i podziękowań na ścianach zastąpione zostało kompozycją z ramek na tafli szkła. 

Celem wypracowanym przez pracownię KSArchitekci oraz poszczególne działy firmy Jeronimo Martins było uzyskanie spójnego obrazu wizerunku marki.- Stąd powtarzający się motyw szkła i dekoracyjnej aplikacji z folii imitującej piaskowanie. Łatwemu odnalezieniu się w przestrzeni sprzyja natomiast przypisana każdemu z pięter inna kolorystyka– podkreśla Krzysztof Skłodowski.

Obok estetyki, od początku priorytetem było wsparcie działu HR przez usystematyzowanie ekspozycji komunikatów wewnątrz korporacyjnych. Realizacja projektu trwała kilka miesięcy i podzielona była na etapy, w pierwszej kolejności przygotowano grafiki na szybach, strefę recepcyjną i system komunikacji wizualnej oraz  przygotowanie poczekalni dla gości  na IV piętrze. Ostatnim etapem była adaptacja powierzchni w strefie zarządu.

W roku 2014 roku Biuro Główne Jeronimo Martins Polska S.A. otrzymało certyfikat Zielone Biuro. Siedziba firmy stanowi zatem przykład przestrzeni, która wzmacnia wizerunek spółki, jako nowoczesnej, dbającej o środowisko marki o mocnej pozycji na rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.