REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland

  • Autor: propertydesign.pl
  • 20 mar 2014 13:16
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland
Warszawskie biuro Levi Strauss Poland, fot. OTOMI
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland
Nowe, oryginalne biuro Levi Strauss Poland

W warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro Levi Strauss Poland. Zaadaptowania 1000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej marki, podjęli się architekci z pracowni OTOMI store design lab.

REKLAMA

Impulsem do przearanżowania koncepcji biura Levis Strauss Poland była zmiana siedziby firmy. W konkursie ofert, zorganizowanym przez polski oddział, wygrali projektanci z grupy OTOMI, współpracujący z marką od 10 lat m.in. przy projektowaniu butików w Europie Zachodniej.

Założenia projektowe zostały wyraźnie określone – miało być jasno, prosto, a przy tym oryginalnie i charakterystycznie. – Pomijając główne wytyczne dostaliśmy dużo swobody w projektowaniu, klient był otwarty na nasze propozycje czy nowe rozwiązania – mówi Agata Smolich z OTOMI, która nadzorowała wykonanie projektu.

Zakres prac obejmował aranżację recepcji, sal konferencyjnych, showroomu, kuchni ze strefą relaksu, tzw. chillout, a także części wspólnych i ciągów komunikacyjnych. Zaś główną inspiracją dla projektantów były hasła kluczowe, bardzo ważne dla marki, jak art, cratfsmanship, nature. - Otrzymaliśmy informacje na temat tradycyjnie wybarwianych tkanin, rzemiosła artystycznego oraz naturalnych materiałów. Naszym zadaniem było przełożenie ich na język wizualny we wnętrzu – dodaje Agata Smolich. W każdym z pomieszczeń zaproponowano indywidualnie zaprojektowane elementy, dostosowane do wymagań firmy Levi Strauss Poland. Zostały one wyprodukowane w wyselekcjonowanych warsztatach i firmach meblarskich. Rozwiązania te sprawiły, że w efekcie powstało niepowtarzalne i oryginalne biuro.

Strefa relaksu została zdominowana przez ścianę żywej zieleni. W tym pomieszczeniu zaplanowano także drewniany podest, półki ze skrzynek z tego samego materiału oraz mobilne, kolorowe pufy. Całość dopełnia lakierowany stół w kolorze intensywnej zieleni, nietypowe oświetlenie oraz ściana magnetyczna do pisania i przypinania zdjęć. Strefa chillout została zaaranżowana tak, aby pozwolić pracownikom na chwilę odpoczynku i swobodnej aktywności. Od powierzchni open space oddziela ją oryginalna grafika z folii szronionej. Projekt charakteryzuje się również wieloma nietypowymi rozwiązaniami, takimi jak stół pokryty lakierem samochodowym. Na showroom marki przeznaczono 100 m kw. W założeniu pomieszczenie miało służyć prezentacji najnowszych kolekcji marki oraz spotkaniom z klientami, stąd wybór nienachalnej aranżacji – otwarty sufit oraz surowa posadzka i naturalne kolory są jedynie tłem dla produktów.

Sale konferencyjne zostały podzielone na trzy pomieszczenia, z których każde ma swoje hasło przewodnie. W sali "Craft" znajduje się ściana z drewnianych kołków tworzących ruchomy obraz, który dopełniają kolorowe fotele. Sala "Art" wyróżnia się konstrukcją ze sznurków, dających wibrującą kompozycję kolorów i w tej sali jest jedynym akcentem kolorystycznym – meble i ściany pomalowano na biało. Natomiast w sali "Nature" wykorzystano tapicerowane elementy akustyczne w kształcie plastra miodu, zdobiące ścianę. Całość dopełniają fotele Woodie w kolorach przewodnich pomieszczenia - jasnym drewnie z zielenią.

W porównaniu z poprzednim biurem, nowa siedziba firmy zawiera o wiele mniej elementów wyraźnie określających profil działalności firmy. Zniknęły naszywki, metki i dżins. W wilanowskim lokalu obecność marki wyraźnie zaznacza jedynie logo, które wyróżnia się na tle wnętrza, stworzonego na bazie materiałów takich jak drewno i beton. - Będąc w biurze firmy Levi Strauss Poland czujemy, że jesteśmy w siedzibie marki odzieżowej opartej na solidnym doświadczeniu i tradycji, zwracającej jednak uwagę na ponadczasowe wartości i nowoczesne rozwiązania – podsumowuje Agata Smolich.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY