REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe projekty handlowo-komunikacyjne Dekada Realty

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 sty 2015 12:24
Nowe projekty handlowo-komunikacyjne Dekada Realty
Dekada Malbork

Rok 2015 będzie dla spółki Dekada Realty czasem wytężonej pracy przy nowych projektach. - Trwa budowa dziesiątego obiektu - w Malborku, który planujemy ukończyć w IV kw. przyszłego roku - mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada Realty.

REKLAMA

- Wiosną rozpoczynamy prace budowlane przy jedenastym projekcie, i zarazem czwartym będącym zintegrowanym obiektem handlowo-komunikacyjnym w Ciechanowie. Planujemy oddać go do użytku do końca przyszłego roku - mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada Realty. - Nie ustajemy również w naszych staraniach o uzyskanie pozwolenia na inwestycje w  Nysie i Łowiczu – trwają tam procedury związane ze zmianą Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego - dodaje.

Aby lepiej dopasować  obiekty do potrzeb klientów, firma planuje rozbudowę i poszerzenie dotychczasowej oferty galerii handlowych w Skierniewicach i Sieradzu.

- Prowadzimy również szereg działań marketingowych mających na celu przekonanie i przyzwyczajenie klientów do zakupów w naszych obiektach. Niektóre z naszych centrów istnieją na rynku już kilka lat, przeprowadzamy więc  - jeżeli jest taka potrzeba –  korekty tenant mix i pozyskujemy takich najemców, jacy są oczekiwani i potrzebni w danej społeczności - mówi Aleksander Walczak.

Dekada Realty stawia także na intensywny rozwój formatu centrów handlowo-komunikacyjnych. Prowadzi szereg zaawansowanych negocjacji ze spółkami przewozowymi – autobusowymi oraz PKP – i w tym roku ma zamiar sfinalizować część z nich i pozyskać nowe lokalizacje pod tego typu projekty.

Jak przewiduje Aleksander Walczak, sytuacja na rynku nieruchomości handlowych będzie dążyć do stanu stabilizacji  i osiągnięcia pełnego nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową, również w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców. - Cały czas w Polsce pojawiają się również nowe marki i z pewnością deweloperzy budujący w mniejszych miastach będą chcieli do swoich obiektów pozyskać te brandy, które wcześniej w danym regionie były niedostępne - ocenia Walczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.