REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe projekty handlowo-komunikacyjne Dekada Realty

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 sty 2015 12:24
Nowe projekty handlowo-komunikacyjne Dekada Realty
Dekada Malbork

Rok 2015 będzie dla spółki Dekada Realty czasem wytężonej pracy przy nowych projektach. - Trwa budowa dziesiątego obiektu - w Malborku, który planujemy ukończyć w IV kw. przyszłego roku - mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada Realty.

REKLAMA

- Wiosną rozpoczynamy prace budowlane przy jedenastym projekcie, i zarazem czwartym będącym zintegrowanym obiektem handlowo-komunikacyjnym w Ciechanowie. Planujemy oddać go do użytku do końca przyszłego roku - mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada Realty. - Nie ustajemy również w naszych staraniach o uzyskanie pozwolenia na inwestycje w  Nysie i Łowiczu – trwają tam procedury związane ze zmianą Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego - dodaje.

Aby lepiej dopasować  obiekty do potrzeb klientów, firma planuje rozbudowę i poszerzenie dotychczasowej oferty galerii handlowych w Skierniewicach i Sieradzu.

- Prowadzimy również szereg działań marketingowych mających na celu przekonanie i przyzwyczajenie klientów do zakupów w naszych obiektach. Niektóre z naszych centrów istnieją na rynku już kilka lat, przeprowadzamy więc  - jeżeli jest taka potrzeba –  korekty tenant mix i pozyskujemy takich najemców, jacy są oczekiwani i potrzebni w danej społeczności - mówi Aleksander Walczak.

Dekada Realty stawia także na intensywny rozwój formatu centrów handlowo-komunikacyjnych. Prowadzi szereg zaawansowanych negocjacji ze spółkami przewozowymi – autobusowymi oraz PKP – i w tym roku ma zamiar sfinalizować część z nich i pozyskać nowe lokalizacje pod tego typu projekty.

Jak przewiduje Aleksander Walczak, sytuacja na rynku nieruchomości handlowych będzie dążyć do stanu stabilizacji  i osiągnięcia pełnego nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową, również w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców. - Cały czas w Polsce pojawiają się również nowe marki i z pewnością deweloperzy budujący w mniejszych miastach będą chcieli do swoich obiektów pozyskać te brandy, które wcześniej w danym regionie były niedostępne - ocenia Walczak.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY