REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe technologie coraz częściej w zarządzaniu centrami handlowymi

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 lip 2014 14:16
Nowe technologie coraz częściej w zarządzaniu centrami handlowymi
Monika Olejnik - Okuniewska, fot. Neinver

W coraz większym stopniu najnowsze technologie wykorzystywane są w zarządzaniu centrami handlowymi, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i najemcami powierzchni handlowych.

REKLAMA

Jak zaznacza Monika Olejnik - Okuniewska, Business Development Marketing Director z Grupy Neinver, w najbliższych latach ten obszar działania będzie się intensywnie rozwijał.

Mapy interaktywne rozstawione w pasażach handlowych w prosty sposób kierują do wybranych sklepów czy branż, którymi jesteśmy w danej chwili zainteresowani. Informują również o aktualnych promocjach i miejscach, które warto odwiedzić. - To dzisiaj już niemal standard dużych obiektów handlowych, a przecież niespełna kilka lat temu klienci po prostu wodzili palcem po mapie i obserwowali plakaty z promocjami - podkreśla Monika Olejnik - Okuniewska.

Popularność zyskują aplikacje mobilne, dostarczające w pigułce wiedzę dotyczącą danego centrum handlowego za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu.

- Dzisiaj wszystkie strony centrów handlowych i centrów outlet z portfolio Grupy Neinver to strony responsywne, dostosowane do różnego rodzaju urządzeń mobilnych - zaznacza ekspert.

Monika Olejnik - Okuniewska podkreśla, że nowe technologie dają też niezwykle istotną dla zarządcy centrum handlowego informację zwrotną, jak chociażby profil i zwyczaje zakupowe klientów czy preferencje dot. działań marketingowych.

Drugi obszar to komunikacja zarządcy obiektu z najemcami. W centrach z Grupy Neinver, stworzono specjalną platformę internetową, poprzez którą w obu kierunkach dostarczane i przetwarzane są dane dot. m.in. odwiedzalności i sprzedaży - konkretnych sklepów, branż czy obszarów centrum.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY