REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe technologie coraz częściej w zarządzaniu centrami handlowymi

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 lip 2014 14:16
Nowe technologie coraz częściej w zarządzaniu centrami handlowymi
Monika Olejnik - Okuniewska, fot. Neinver

W coraz większym stopniu najnowsze technologie wykorzystywane są w zarządzaniu centrami handlowymi, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i najemcami powierzchni handlowych.

REKLAMA

Jak zaznacza Monika Olejnik - Okuniewska, Business Development Marketing Director z Grupy Neinver, w najbliższych latach ten obszar działania będzie się intensywnie rozwijał.

Mapy interaktywne rozstawione w pasażach handlowych w prosty sposób kierują do wybranych sklepów czy branż, którymi jesteśmy w danej chwili zainteresowani. Informują również o aktualnych promocjach i miejscach, które warto odwiedzić. - To dzisiaj już niemal standard dużych obiektów handlowych, a przecież niespełna kilka lat temu klienci po prostu wodzili palcem po mapie i obserwowali plakaty z promocjami - podkreśla Monika Olejnik - Okuniewska.

Popularność zyskują aplikacje mobilne, dostarczające w pigułce wiedzę dotyczącą danego centrum handlowego za pośrednictwem telefonu komórkowego czy tabletu.

- Dzisiaj wszystkie strony centrów handlowych i centrów outlet z portfolio Grupy Neinver to strony responsywne, dostosowane do różnego rodzaju urządzeń mobilnych - zaznacza ekspert.

Monika Olejnik - Okuniewska podkreśla, że nowe technologie dają też niezwykle istotną dla zarządcy centrum handlowego informację zwrotną, jak chociażby profil i zwyczaje zakupowe klientów czy preferencje dot. działań marketingowych.

Drugi obszar to komunikacja zarządcy obiektu z najemcami. W centrach z Grupy Neinver, stworzono specjalną platformę internetową, poprzez którą w obu kierunkach dostarczane i przetwarzane są dane dot. m.in. odwiedzalności i sprzedaży - konkretnych sklepów, branż czy obszarów centrum.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.