REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 sty 2015 10:13
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Art Norblin, BioBazar
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej

Istotą projektu Art Norblin jest otwarta przestrzeń publiczna, wielofunkcyjny program obejmujący usługi, rozrywkę i kulturę, a także nowoczesne biura.

REKLAMA

Capital Park, inwestor projektu rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina wspólnie z zespołem projektowym wyłonionym w drodze konkursu opracował koncepcję zagospodarowania części handlowej obiektu. W nowo otwartym biurze najmu na terenie Norblina rozpoczynają się spotkania z przyszłymi partnerami projektu, którzy docelowo stworzą tzw. ”Kolekcję Norblina”. Rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej dawnej Fabryki Norblina.

Program komercjalizacji zakłada stworzenie w Norblinie wyjątkowego miejsca, funkcjonującego 24h na dobę, zintegrowanego z przestrzenią miejską, z unikalnymi konceptami handlowymi. Kluczową częścią projektu jest otwarta przestrzeń publiczna, czyli tzw. uliczka Norblina pełna kawiarenek, sklepów
i galerii sztuki z 10 zabytkowymi budynkami, które będą również przestrzenią ekspozycji 44 kompleksów maszyn wpisanych do rejestru zabytków.

Punktem wyjścia do stworzenia koncepcji funkcjonalnej była m.in. analiza obecnych i przyszłych trendów konsumenckich. Obszerne opracowanie strategiczne dotyczy m.in. ewolucji stylu życia w dużym mieście, sposobu spędzania czasu, zainteresowań, gustów kulinarnych, oczekiwań
w stosunku do marek, sposobów korzystania z nowych technologii i środków transportu. W dokumencie przedstawione zostały również różne scenariusze rozwoju rynku oraz analiza długofalowych strategii polskich i zagranicznych marek.

Koncepcja zagospodarowania obiektu składa się z kilku stref tematycznych powiązanych z obszarami aktywności przyszłych użytkowników, ich oczekiwaniami w stosunku do przestrzeni publicznej, realizacją ich potrzeb związanych z życiem zawodowym, ale także z aktywnością „po godzinach”.

W Norblinie będą nowe koncepty znanych marek 

Niekonwencjonalne podejście spotkało się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli wiodących marek na targach MAPIC w Cannes w 2014 r. Okazało się, że wiele z nich przewiduje otwarcie zupełnie nowych konceptów. Sklep przyszłości łączyć w sobie będzie klasyczną powierzchnię handlową, przestrzeń interaktywną, często powiązaną ze sprzedażą internetową oraz przestrzeń do organizowania ciekawych animacji dla konsumentów, uatrakcyjniających kontakt z marką.

Slow retail

Jak pokazuje doświadczenie i sukces funkcjonującego od kilku lat BioBazaru współczesny konsument poszukuje unikalnych konceptów nie tylko w branży spożywczej. W związku z tym w koncepcji komercjalizacji ujęte zostały koncepty handlowe należące do kategorii „slow retail”. Są to nieduże, unikalne sklepy stworzone przez pasjonatów doskonale znających oferowany produkt.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.