REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 sty 2015 10:13
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Art Norblin, BioBazar
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej
Nowe wizualizacje Art Norblin - już rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej

Istotą projektu Art Norblin jest otwarta przestrzeń publiczna, wielofunkcyjny program obejmujący usługi, rozrywkę i kulturę, a także nowoczesne biura.

REKLAMA

Capital Park, inwestor projektu rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina wspólnie z zespołem projektowym wyłonionym w drodze konkursu opracował koncepcję zagospodarowania części handlowej obiektu. W nowo otwartym biurze najmu na terenie Norblina rozpoczynają się spotkania z przyszłymi partnerami projektu, którzy docelowo stworzą tzw. ”Kolekcję Norblina”. Rusza realizacja koncepcji funkcjonalnej dawnej Fabryki Norblina.

Program komercjalizacji zakłada stworzenie w Norblinie wyjątkowego miejsca, funkcjonującego 24h na dobę, zintegrowanego z przestrzenią miejską, z unikalnymi konceptami handlowymi. Kluczową częścią projektu jest otwarta przestrzeń publiczna, czyli tzw. uliczka Norblina pełna kawiarenek, sklepów
i galerii sztuki z 10 zabytkowymi budynkami, które będą również przestrzenią ekspozycji 44 kompleksów maszyn wpisanych do rejestru zabytków.

Punktem wyjścia do stworzenia koncepcji funkcjonalnej była m.in. analiza obecnych i przyszłych trendów konsumenckich. Obszerne opracowanie strategiczne dotyczy m.in. ewolucji stylu życia w dużym mieście, sposobu spędzania czasu, zainteresowań, gustów kulinarnych, oczekiwań
w stosunku do marek, sposobów korzystania z nowych technologii i środków transportu. W dokumencie przedstawione zostały również różne scenariusze rozwoju rynku oraz analiza długofalowych strategii polskich i zagranicznych marek.

Koncepcja zagospodarowania obiektu składa się z kilku stref tematycznych powiązanych z obszarami aktywności przyszłych użytkowników, ich oczekiwaniami w stosunku do przestrzeni publicznej, realizacją ich potrzeb związanych z życiem zawodowym, ale także z aktywnością „po godzinach”.

W Norblinie będą nowe koncepty znanych marek 

Niekonwencjonalne podejście spotkało się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli wiodących marek na targach MAPIC w Cannes w 2014 r. Okazało się, że wiele z nich przewiduje otwarcie zupełnie nowych konceptów. Sklep przyszłości łączyć w sobie będzie klasyczną powierzchnię handlową, przestrzeń interaktywną, często powiązaną ze sprzedażą internetową oraz przestrzeń do organizowania ciekawych animacji dla konsumentów, uatrakcyjniających kontakt z marką.

Slow retail

Jak pokazuje doświadczenie i sukces funkcjonującego od kilku lat BioBazaru współczesny konsument poszukuje unikalnych konceptów nie tylko w branży spożywczej. W związku z tym w koncepcji komercjalizacji ujęte zostały koncepty handlowe należące do kategorii „slow retail”. Są to nieduże, unikalne sklepy stworzone przez pasjonatów doskonale znających oferowany produkt.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY